۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
  • کد خبر: 307026
کشور در مسیر رشد و توسعه قرار دارد

رئیس‌جمهوری گفت: باوجود همه مشکلات ناشی از تحریم و ویروس کرونا، خوشبختانه کشور در دو ماه گذشته در مسیر رشد اقتصادی قرار گرفته است.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، دکتر حسن روحانی، امروز (چهارشنبه، ۱۹ شهریورماه) در نشست هیئت وزیران با اشاره به اقدام‌های دولت در مسیر رونق تولید و توسعه کشور گفت: اقدام‌های انجام‌شده در حوزه‌های مختلف از جمله صنعت، کشاورزی و خدمات، نشان می‌دهد که مردم تحت تاثیر تحریم و وحشت از کرونا نیستند و با رعایت اصول بهداشتی همه توان خود را برای پیشرفت و آبادانی کشور به‌کار گرفته‌اند.

وی با قدردانی از ایستادگی و مقاومت ملت ایران در مقابل فشار اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه دشمن، افزود: ملت بزرگ ایران، همه قوا، کارگزاران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی همه توان خود را در شرایط سخت کنونی به‌کار گرفته‌اند و باوجود اینکه در هفت ماهه گذشته هم‌زمان با تحریم و ویروس کرونا مواجه بودیم، خوشبختانه کشورمان در ماه‌های تیر و مرداد در مسیر رشد اقتصادی قرار گرفته است.

رئیس‌جمهوری با بیان اینکه این هفته، بیست‌وسومین هفته‌ افتتاح‌ طرح‌های را ملی خواهیم داشت، تصریح کرد: در این مدت باوجود همه مشکلات اقتصادی تا جایی که توانستیم به واحدهایی که صدمه دیده‌اند و مستاجرانی که برای ودیعه مسکن مشکل داشتند وام پرداخت کرده‌ایم و تلاش کردیم سهام عدالت آزاد شود و در اختیار مردم قرار گیرد.

روحانی عنوان کرد: در سال جهش تولید از همه مسئولان می‌خواهم که با همه توان رونق تولید و بالاتر از آن جهش تولید را به‌عنوان اولویت و هدف بزرگ قرار دهند.

کد خبر 307026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =