اتصال فاز ۱۴ به شبکه ارتباطی و اطلاعاتی مجتمع گاز پارس جنوبی

فاز ۱۴ پارس جنوبی به شبکه یکپارچه ارتباطی و اطلاعاتی مجتمع گاز پارس جنوبی متصل شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، پیام نبهانی، رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: با تکیه بر سرمایه‌های انسانی توانمند و تمرکز بر حفظ یکپارچگی مجتمع، در پی ارتقای پایداری تولید گاز طبیعی و محصولات جانبی و دستیابی به سرآمدی عملیات در کلاس جهانی در افق ۱۴۰۴ هستیم.

وی ادامه داد: اتصال شبکه ارتباطی و مخابراتی آخرین فاز طرح توسعه پارس جنوبی (فاز ۱۴) اقدامی برای حفظ یکپارچگی و دسترسی مطمئن به داده‌های اطلاعاتی و شبکه ارتباطی این مجتمع گازی است.

رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: با توجه به الزام تسریع در تکمیل و راه‌اندازی آخرین فاز پارس جنوبی و بسته شدن پرونده توسعه آن و نقش‌آفرینی این شرکت گازی در مراحل تحویل، راه‌اندازی و بهره‌برداری این فاز، اتصال شبکه مخابراتی، زیرساختی و اطلاعاتی فاز ۱۴ به شبکه یکپارچه مجتمع در دستور کار این واحد قرار گرفت.

نبهانی اظهار کرد: با بهره‌برداری از این پروژه که با استفاده از منابع داخلی مجتمع گاز پارس جنوبی تأمین و در مدت زمانی معادل ۶۴ نفر روز طراحی و اجرا شده است، امکان استفاده از شبکه‌ها و سامانه‌های رایانه‌ای، منابع اطلاعاتی و داده‌های شبکه، سامانه‌های یکپارچه نشست‌های مجازی و برقراری تماس‌های تلفنی با قابلیت اطمینان و دسترس‌پذیری بالا فراهم شده است.

وی یادآور شد: رعایت همه الزام‌های قانونی، بالادستی و پدافندی در حوزه امنیت اطلاعات، چابکی در انجام پروژه و صرفه‌جویی زمانی و تجهیزاتی و همچنین استفاده از توان فنی و نیروی انسانی موجود و هماهنگی با شرکت‌های مجری طرح توسعه از مهم‌ترین ویژگی‌های اجرای این پروژه در آخرین فاز طرح توسعه پارس جنوبی است.

کد خبر 307540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =