توجه به اهمیت پالایشگاه شهید هاشمی‌نژاد به دلیل همجواری با ترکمنستان

استاندار خراسان رضوی توجه به منطقه سرخس و شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد را به‌دلیل همجواری با کشور ترکمنستان مورد تأکید قرار داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، علیرضا رزم‌حسینی، استاندار خراسان رضوی در بازدید از چهار واحد در حال احداث طرح‌های گوگردی بخش خصوصی در منطقه عملیاتی خانگیران سرخس، گفت: به دلیل موقعیت جغرافیایی و راهبردی شهرستان سرخس در نقطه صفر مرزی و همجواری با کشور ترکمنستان، موقعیت مناسبی برای انجام فعالیت‌های تولیدی و صنعتی در این شهرستان فراهم است.

وی افزود: منطقه خانگیران باید از حداکثر ظرفیت خود استفاده کند و به مدلی از سرمایه‌گذاری تبدیل شود که با تلاش مسئولان منطقه را متحول کند و مردم سرخس از این تحول بهره‌مند شوند.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: کشور به نوآوری در فعالیت‌های اقتصادی برای ایجاد اشتغال پایدار نیازمند است و شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد با خلاقیت در تنوع فروش محصول گوگرد که به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این منطقه منجر شده است، توانسته گام مهم و بسیار ستودنی در این زمینه بردارد.

رزم‌حسینی در پایان یادآور شد: ما آماده‌ایم تا سرمایه‌گذاران برای ایجاد هاب گوگردی در شهرستان سرخس به این حوزه ورود کنند، ضمن اینکه در آینده نزدیک نیز شاهد بهره‌برداری از خطوط تولید محصول گوگرد مذاب شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد هستیم که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حال انجام است.

کد خبر 307562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =