۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
  • کد خبر: 307687
پایداری چرخه انرژی کشور با وجود تحریم

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: باوجود همه مشکل‌ها و تحریم‌ها، اما امروز استمرار تولید و پایداری چرخه انرژی کشور دشمن را بیش از هر زمان دیگری مأیوس کرده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، احمد محمدی هم‌زمان با سومین روز هفته دفاع مقدس و در حاشیه نشست پیگیری تولید این شرکت گفت: در جنگ هشت‌ساله، مرزهای زمینی و جغرافیایی ما هدف تعرض دشمن قرار گرفت و خط مقدم جنگ، جبهه زمینی با عراق بود، اما در جنگ اقتصادی، خط مقدم جنگ، واحدهای تولیدی و مسیرهای صادراتی نفت ایران به تمام کشورهاست.

وی افزود: دشمن در جنگ هشت ساله تحمیلی، به تمامیت ارضی و جان ما حمله کرد و در جنگ اقتصادی کنونی، معیشت و نان ما را هدف گرفته است و این ظالمانه‌ترین و ضداخلاقی‌ترین نوع جنگ‌طلبی و ستیزه‌جویی است.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیزجنوب با اشاره به عزم و اراده ملت رشید ایران به‌ویژه کارکنان صنعت نفت، دفاع جانانه در سنگر تولید را تا امروز موفقیت‌آمیز دانست و یادآور شد: استمرار تولید و پایداری چرخه انرژی در کشور با وجود همه مشکلات، تحریم‌ها و کارشکنی‌های دشمن، بار دیگر واقعیت شکست‌ناپذیری ایران را در باور جهانیان زنده کرده و دشمنان ما را مأیوس‌تر ساخته است.

کد خبر 307687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =