منطقه ویژه پارس مقام نخست جشنواره عکس محیط زیست را به دست آورد

کارمند اداره آموزش سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس موفق به کسب مقام نخست جشنواره عکس محیط‌زیست دریایی استان بوشهر شد.

به گزارش شانا به نقل از سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، این جشنواره به همت سازمان بنادر و دریانوردی استان بوشهر برگزار و از نفرات برتر با حضور معاونت این سازمان قدردانی شد.

حسین ایزدپناه، مدیر مؤسسه راه آبی ابریشم که با عکسی از بندر پرک در این رویداد حضور یافت و مقام نخست را کسب کرد، گفت: آنچه از اهداف این گونه برنامه‌ها بر می‌آید فرهنگ‌سازی خلاقانه برای حفظ زیست بوم دریایی و محیط‌های طبیعی مرتبط با این کرانه بوده که از اهمیت خاصی برای کشور برخوردار است و می‌تواند مفاهیم زیباانگارانه را در جامعه ساحلی کشور پیام‌رسانی کند.

وی افزود: ما در پروژه‌های نمایشگاهی راه آبی ابریشم جدا از معرفی نشاط اقلیمی کرانه‌های خلیج فارس و دریای عمان تلاش داریم مؤلفه‌های فرهنگی، طبیعی و تاریخی جنوب ایران با ملت‌های دارای میراث تاریخی مشترک را از طریق نمایشگاه‌های عکس و کرسی گفتمان فرهنگی روایت کنیم.

مؤسسه راه آبی ابریشم پیشتر در کشورهای گرجستان و عمان نمایشگاه‌هایی با عناوین  «از سیراف تا مکران» و «میراث مشترک از سیراف تا مسقط» برگزار کرده بود.

کد خبر 307697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =