مانور مقابله با آتش‌سوزی مخازن ذخیره‌سازی در خارک برگزار شد

مانور مقابله با آتش‌سوزی هم‌زمان پنج مخزن ذخیره‌سازی مواد نفتی در شرکت پایانه‌های نفتی خارک برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس اسدروز، مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به برگزاری تمرین‌های مشترک منطقه‌ای، بر اهمیت کشف نقاط قابل بهبود، تعریف و اجرای اقدام‌های اصلاحی و پیشگیرانه تأکید کرد.

وی ارتقای سیستم یکپارچه مقابله با شرایط اضطراری جزیره خارک را ضامن پایداری عملیات و کاهش عواقب آسیب‌های احتمالی در منطقه راهبردی خارک دانست و افزود: امروزه با گسترش صنعت و توسعه شهرنشینی، ایمنی به عنوان یک الزام در همه برنامه‌ها گنجانده شده است.

اسدروز گفت: ما در شرکت پایانه‌های نفتی ایران ماموریتمان را به‌خوبی و مطابق با الزام‌های استاندارد انجام داده‌ایم که این کارهای مهم به‌دلیل حمایت‌ها و اعتقاد راسخ سازمان به رویکرد ایمنی، بهداشت و محیط‌ زیست و مشارکت همه‌جانبه و ایمن کارکنان در همه فعالیت‌های تخصصی و عملیاتی و اشاعه فرهنگ ایمنی، بهداشت و محیط‌ زیست محقق شده است.

در این آیین، دست‌اندرکاران برگزاری مانور مقابله با آتش‌سوزی هم‌زمان پنج مخزن ذخیره‌سازی مواد نفتی با تشریح اهداف تمرین برگزار شده بر اهمیت رفع کمبودها و پیشنهادهای اصلاحی کشف‌شده به‌منظور افزایش توانمندی مقابله با حوادث احتمالی و کاهش عواقب شرایط اضطراری مرتبط با ریسک‌های بارز تأکید کردند.

کد خبر 307828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =