توزیع حدود ۳۶ میلیون مترمکعب سی‌ان‌جی در منطقه سبزوار

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار گفت: در ۶ ماه نخست امسال، حدود ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار خودرو در جایگاه‌های منطقه سبزوار ۳۶ میلیون مترمکعب گاز طبیعی دریافت کرده‌اند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار، محمد صادقی اظهار کرد: با توجه به فعالیت ۲۳  جایگاه سی‌ان‌جی در شهرستان‌های داورزن، خوشاب، بردسکن، جوین، جغتای و سبزوار بیش از ۱۳۰ نفر اپراتور و مسئول فنی در این جایگاه‌ها برای سوخت‌رسانی به شهروندان به‌طور ۲۴ ساعته فعالیت دارند.

وی تأکید کرد: در ۶ ماه نخست امسال در حوزه فعالیت منطقه سبزوار در غرب خراسان رضوی حدود ۳۶ میلیون مترمکعب گاز طبیعی توزیع و مصرف شده که نسبت به مدت مشابه پارسال نزدیک به سه درصد افزایش یافته است.

مدیر منطقه سبزوار تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه اپراتورهای جایگاه‌های عرضه گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) به‌منظور سوخت‌رسانی مطلوب و بدون حادثه، یکی از اهداف منطقه است که با هماهنگی و برنامه‌ریزی و تفاهم انجام‌شده با سازمان فنی حرفه‌ای استان خراسان رضوی، در طول سال این کلاس‌ها به دو صورت عملی و تئوری برای اپراتورها برگزار می‌شود.

صادقی گفت: بیشترین کاهش مصرف سی‌ان‌جی در ۶ ماهه نخست امسال، مربوط به فروردین‌ماه است که ممنوعیت مسافرت‌های نوروزی را شاهد بودیم. در این بازه زمانی مصرف سی‌ان‌جی نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۰ درصد کاهش داشته و بالاترین افزایش مصرف مربوط به شهریورماه با ۱۳ درصد افزایش نسبت به پارسال بوده است.

وی اظهار کرد: با مصرف گاز سی‌ان‌جی در نیمه نخست سال ۹۹، بیش از ۳۵ میلیون لیتر بنزین در این منطقه ذخیره‌سازی شده است.

کد خبر 307883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =