۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷
  • کد خبر: 318975
گشایش یک جایگاه عرضه جدید سوخت در منطقه سبزوار

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار گفت: به‌منظور سوخت‌رسانی مطلوب به شهروندان، جایگاه اختصاصی مرداویج در کیلومتر ۵ جاده سبزوار به شهر روداب به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار، در آیین گشایش این جایگاه که سیدمجتبی علوی، معاون استاندار و در عین حال فرماندار ویژه شهرستان سبزوار، مدیر و جمعی از رؤسای واحدهای منطقه، اعضای شورای شهر، فرماندهان نیروی انتظامی و مسئولان اداره‌های شهرستان سبزوار حضور داشتند، محمد صادقی در گزارشی درباره وضع و قابلیت‌های این جایگاه اعلام کرد: جایگاه سوخت یادشده در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این جایگاه مجهز به مرحله نخست و دوم طرح کهاب (کاهش، هدایت، انتقال و بازیافت بخارات بنزین) و دارای یک سکوی بنزین و دو سکوی نفت‌گاز است که با راه‌اندازی آن شاهد اشتغال هشت نفر به‌طور مستقیم هستیم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار در این باره گفت: با افتتاح این جایگاه، شمار جایگاه‌های عرضه سوخت غرب خراسان رضوی به ۵۶ باب رسید که ۳۳ باب آن مربوط به عرضه سوخت مایع، ۱۳ باب دومنظوره و ۱۰ باب نیز عرضه سی‌ان‌جی را  به‌عهده دارد و برای راه‌اندازی دو جایگاه دیگر نیز موافقت اصولی صادر شده است.

صادقی به روند دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی و فعالیت جایگاه‌های سی‌ان‌جی نیز اشاره و اذعان کرد: از زمان آغاز اجرای طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی تا پایان تیرماه امسال، هزار و ۶۲۶ دستگاه خودرو عمومی و مسافربر شخصی اینترنتی (اسنپ) در سطح منطقه دوگانه‌سوز شده‌ است.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت‌های خوب شهرستان سبزوار افزود: باید با بازنگری در فرآیندهای اداری به تسریع روند اجرای طرح‌ها و پروژه‌های کارآمد چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی یاری رسانیم.

بر پایه این گزارش، با توجه به تلاش و بازدیدهای مستمر کارشناسان واحد سی‌ان‌جی منطقه سبزوار از جایگاه‌ها، متوسط زمان انتظار خودروها در جایگاه‌های سی‌ان‌جی منطقه، پنج دقیقه است، در حالی که تنها ۳۰ درصد از ظرفیت بالقوه این جایگاه‌ها مورد استفاده قرار گرفته است.

در این آیین، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سبزوار نیز ضمن قدردانی از زحمات مدیر و کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار و سرمایه‌گذار بخش خصوصی، تصریح کرد: راه‌اندازی جایگاه‌های عرضه سوخت در مسیرهای پرتردد و مورد نیاز، گام مؤثری در جهت خدمت‌رسانی شایسته به مردم است که در کنار آن ارتقای کیفیت خدمات در مجاری عرضه سوخت نیز نباید نادیده گرفته شود.

کد خبر 318975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =