۱۳ هزار تن گاز مایع در استان یزد توزیع شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد گفت: از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه، ۱۳ هزار تن گاز مایع از طریق شرکت‌های توزیع‌کننده گاز مایع در استان یزد توزیع شد که نسبت به مدت مشابه پارسال با افزایش ۲۰ درصدی همراه است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد، عبدالرضا انتظاری در این باره گفت: با توجه به اینکه استان یزد یکی از استان‌های سبز معرفی شده و تقریباً همه شهرستان‌های آن از نعمت گاز برخوردارند و فقط تعدادی از روستاهای استان مصرف‌کننده گاز مایع به صورت سیلندری هستند، شاهد افزایش مصرف این فرآورده بوده‌ایم.

وی تأکید کرد: شناسایی مصرف‌کنندگان واقعی و همچنین ساماندهی طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع هم‌زمان با دیگر استان‌ها در یزد آغاز شده است که تاکنون بیش از یک هزار و ۹۰۰ مصرف‌کننده در سامانه سدف (سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی) ثبت‌نام کرده‌اند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ابراز امیدواری کرد: با اجرای کامل طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع، مشکل مصرف‌کنندگان واقعی این فرآورده برطرف شود و با قیمت مصوب سوخت مورد نیاز خود را دریافت کنند.

انتظاری با اشاره به تعداد حدود ۸ هزار و ۵۰۰ خانوار مصرف‌کننده نفت سفید براساس آخرین راستی‌آزمایی انجام شده، اظهار کرد: گاز مایع این دسته از مصرف‌کنندگان از طریق سه شرکت موزع و نزدیک به ۲۰۰ عامل توزیع در استان تأمین می‌شود.

وی با تأکید بر ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و مصرف‌کنندگان گاز مایع، از همراهی مقام‌های محلی و عاملان توزیع برای اجرای مطلوب طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع تشکر کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد کنترل و نظارت بر نحوه توزیع گاز مایع را از وظایف وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت استان برشمرد و با بیان اینکه این شرکت تأمین‌کننده گاز مایع شرکت‌های موزع است، اظهار کرد: کارشناسان این شرکت آمادگی دارند همکاری لازم را با وزارت صنعت، معدن و تجارت برای کنترل و نظارت داشته باشند.

کد خبر 308194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =