همایش سالانه نفت ایران برگزار می‌شود

همایش سالانه نفت ایران (OILEX) با محوریت طرح‌ها و دستاوردهای صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی کشور، فردا (۲۲ مهرماه) همسو با شعار جهش تولید برگزار می‌شود.

به گزارش شانا، بر اساس اعلام ستاد برگزاری همایش ملی سالانه نفت ایران، این همایش با رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی مصوب و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

در این همایش که با حمایت نهادهای مسئول و متولی از جمله وزارت نفت، مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت نهاد ریاست جمهوری، ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و جمعی از انجمن‌ها و تشکل‌های تخصصی این حوزه برگزار می‌شود، تلاش بر این است تا محفلی علمی و کارآمد برای بررسی، ارائه و تجلیل از آخرین طرح‌ها و دستاوردهای صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی کشور فراهم شود.همچنین بنا است ضمن دعوت از بانک‌ها، شرکت‌های سرمایه‌گذاری و هلدینگ‌های توانمند، فضا برای جلب سرمایه‌های لازم برای اجرای طرح‌های ارزنده در این حوزه نیز ایجاد شود.

نقشه راه این رویداد تجاری و ملی با ارتباط سازنده مسئولان و سیاستگذاران این بخش از طریق بررسی علمی چالش‌ها و فرصت‌ها از طریق تعامل سازنده با بخش خصوصی و تشکل‌ها تکمیل شده و قطعاً موجب تامین منافع شرکت‌های خصوصی در تصمیم‌سازی‌های کلان و در نتیجه تحقق محورهای جهش تولید و اقتصاد مقاومتی در این صنعت خواهد شد.

این همایش فردا (سه‌شنبه، ۲۲ مهرماه) در محل سالن همایش‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ساعت ۱۶ تا۲۰ برگزار خواهد شد.

کد خبر 308311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =