۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
  • کد خبر: 308368

افزایش مراجعات کرونایی به بیمارستان نفت اهواز

کلینیک مشاوره دارویی آغاز به‌کار کرد
افزایش مراجعات کرونایی به بیمارستان نفت اهواز

مطابق پیش‌بینی‌های انجام‌شده درباره افزایش مراجعه‌ها مرتبط با بیماری کرونا در پاییز، تعداد مراجعه‌کنندگان با علائم تنفسی به بیمارستان نفت اهواز افزایش یافته است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، شیرین چنگیزی، مدیر خدمات پرستاری و مامایی بیمارستان نفت اهواز گفت: با افزایش تعداد مراجعه‌ها برای ساماندهی و تعیین تکلیف سریع‌تر بیماران، از دهم مهرماه بخش داخلی مردان به عنوان بخش کووید یک دوباره آغاز به‌کار کرد و ظرفیت این بخش پس از گذشت سه روز به حد اشباع رسید و ۱۳ مهرماه هم بخش جراحی زنان به‌عنوان بخش کووید ۲، با فراخوان نیروهای پرستاری آموزش‌دیده کار خود را آغاز کرد.

وی افزود: هم‌اکنون دو بخش عمومی کووید، یک بخش آی‌سی‌یو و یک بخش اورژانس تنفسی به‌طور کامل به بیماران کرونا اختصاص یافته است.

مدیر خدمات پرستاری و مامایی بیمارستان نفت اهواز اظهار کرد: با توجه به افزایش میزان مراجعه‌ها بیماران مشکوک به کرونا، تعداد آزمایش‌های PCR انجام ‌شده در آزمایشگاه بهداشت و درمان اهواز نیز در روزهای اخیر افزایش چشمگیری داشته است. همه تلاش ما این است که با توجه به اهمیت خدمات‌رسانی به بیماران کرونا در کمترین زمان ممکن، همه تجهیزات و شرایط برای خدمت‌رسانی به این بیماران آماده باشد و زبده‌ترین نیروهای پرستاری در این بخش‌ها مشغول به‌کار باشند و همه پروتکل‌های ابلاغی وزارت بهداشت  نیز به‌طور کامل اجرایی شود.

آغاز به‌کار کلینیک مشاوره دارویی در بیمارستان بزرگ نفت اهواز

کلینیک مشاوره دارویی در بیمارستان بزرگ نفت اهواز آغاز به‌کار کرد و بیماران می‌توانند خدمات مشاوره‌ای و دارویی دریافت کنند.

کلینیک مشاوره دارویی می‌تواند خدمات مفید و مؤثری را به بیماران خاص از جمله بیماران با نارسایی کلیوی و کبدی، بیماران پیوند اعضا، بیماران مبتلا به سرطان و سالمندان بالای ۶۵ سال ارائه کند. در این کلینیک همه داروهای بیماران چک و تداخلات دارویی بررسی می‌شود و همچنین عوارض داروها برای مراجعه‌کنندگان توضیح داده می‌شود که با توجه به شرایط بیمار و با نظر پزشکان متخصص مربوطه در صورت نیاز تغییراتی در داروهای بیماران و نحوه مصرف آنها داده می‌شود.

ارجاع به این کلینیک از طریق پزشکان متخصص کلینیک‌های تخصصی امکان‌پذیر خواهد بود. در صورتی که بیماران در اثر مصرف داروها دچار عوارض جدیدی شدند نیز می‌توانند با دریافت نوبت از مرکز پیام بیمارستان (call center) به این کلینیک مراجعه کنند.

کد خبر 308368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =