جابه‌جایی حدود ۹۳۰ میلیون لیتر مواد نفتی در خطوط لوله و مخابرات منطقه غرب

معاون عملیات منطقه غرب شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت اعلام کرد: در نیمه نخست امسال بیش از ۹۲۹ میلیون لیتر مواد نفتی شامل بیش از ۴۳۸ میلیون لیتر نفت خام و ۴۹۰ میلیون لیتر فرآورده با خطوط لوله ۸، ۱۰ و ۱۶ اینچ این شرکت دریافت و به شرکت‌های مقصد ارسال شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران - منطقه غرب، سیدمسلم مسلمی گفت: در مدت یادشده ۵۷ میلیون و ۸۸ هزار و ۶۲۶ لیتر نفت خام از طریق خط لوله ۸ اینچ نفت‌شهر - کرمانشاه دریافت و به شرکت پالایش نفت کرمانشاه تحویل و ارسال شده است.

وی افزود: ۴۷۶ میلیون و ۷۳۵ هزار و ۴ لیتر انواع فرآورده با خط لوله ۱۶ اینچ انتقال نفت خام و فرآورده افرینه - کرمانشاه دریافت شده است.

معاون عملیات خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه غرب تأکید کرد: در مدت یادشده ۳۳۷ میلیون و ۷۹۴هزار و ۵۳۴ لیتر انواع فرآورده شامل نفت‌گاز، بنزین و نفت سفید به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه تحویل شده است.

مسلمی میزان نفت سفید ارسال‌شده به شرکت L.A.B پتروشیمی بیستون را ۱۳ میلیون و ۴۷۶ هزار و ۹۲۷  لیتر اعلام کرد.

وی افزود: ۱۰۰ میلیون و ۲۰۷ هزار و ۵۵۵ لیتر انواع فرآورده با خط لوله ۱۰ اینچ انتقال فرآورده کرمانشاه - سنندج به تأسیسات انتهایی این شهر ارسال شده است.

معاون عملیات خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه غرب تصریح کرد: در مدت یادشده ۳۸ میلیون و ۷۳۲ هزار و ۹۱۵ لیتر نفت‌گاز به نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج ارسال شده است.

کد خبر 308462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =