توزیع بسته‌های نوشت‌افزار میان دانش‌آموزان لالی و هفتکل

‫شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در مرحله هفتم و هشتم از رزمایش کمک‌های مومنانه، اقدام به توزیع ۱۴۰۰ بسته نوشت‌افزار میان دانش‌آموزان کم‌برخوردار زیر پوشش دو نهاد حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی شهرهای لالی و هفتکل کرد. ‬

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، این بسته‌ها با هدف عمل به مسئولیت‌های اجتماعی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان تهیه و میان دانش‌آموزان کم‌برخوردار توزیع شده است.

با هماهنگی‌های انجام شده قرار است در مرحله بعدی این رزمایش، بسته‌های نوشت‌افزار تهیه شده میان دانش‌آموزان کم‌برخوردار زیر پوشش کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی شهرستان اندیکا توزیع شود.

در مرحله پیشین از اجرای رزمایش مومنانه ازسوی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، تعداد ۷۰۰ بسته نوشت‌افزار میان دانش‌آموزان کم بضاعت تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی شهرستان مسجدسلیمان توزیع شده بود.

پیش از این و در سال‌های ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۸ نیز شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی تعداد ۹ هزار و ۲۰۰ بسته نوشت‌افزار را تهیه و با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرهای مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا میان دانش‌آموزان توزیع کرد.  

کد خبر 308745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =