سازمان منطقه ویژه پارس آتش‌سوزی بیدخون را مهار کرد

سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در پی اعلام آتش‌سوزی در شهر بیدخون و مجاورت کمپ مسکونی پترو جم، با به‌کارگیری دو دستگاه خودرو آتش‌نشانی و ۶ نیروی عملیاتی آتش‌ را در این محل خاموش کرد.

به گزارش شانا به نقل از سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، ابراهیم غریبی، مدیر ارشد بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌یی) این سازمان با اشاره به آتش‌سوزی در شهر بیدخون گفت: ساعت ۱۴ و ۳۴ دقیقه روز پنجشنبه (هشتم آبان‌ماه) وقوع حریق در شهر بیدخون و در مجاورت کمپ مسکونی پتروجم به ایستگاه شماره یک آتش‌نشانی سازمان منطقه ویژه پارس اعلام شد.

وی ادامه داد: گروه‌های اعزامی از سازمان منطقه ویژه پارس از نزدیک‌ترین ایستگاه «پردیس» رأس ساعت ۱۴ و ۳۴ دقیقه به محل حادثه رسیدند که عملیات خاموش کردن با حضور نیروهای آتش‌نشانی یک ساعت و ۳۰ دقیقه به طول انجامید.

مدیر ارشد اچ‌اس‌یی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس محل آتش‌سوزی را درختان و علف‌های هرز در مجاورت فنس کمپ مسکونی پتروجم واقع در شهر بیدخون اعلام کرد و گفت: در این عملیات ١٠ هزار لیتر آب استفاده شد و پس از عملیات اطفا، نکات ایمنی لازم به مسئول کمپ ازسوی افسر ارشد حاضر در عملیات اطلاع‌رسانی شد تا درختان و علف‌های هرز اطراف کمپ هرس شود و علت حادثه نیز در حال بررسی است.

کد خبر 308968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =