تولید بیش از ۱۰ میلیارد مترمکعب گاز در پالایشگاه هشتم پارس جنوبی

رئیس بهره‌برداری پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی از تولید بیش از ۱۰ میلیارد مترمکعب گاز در هفت ماه نخست امسال در این پالایشگاه خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، کامبیز صفتی در بازدید غلامرضا زمانی، مدیر منابع انسانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور از این پالایشگاه گفت: پالایشگاه هشتم مجتمع پارس جنوبی با بهره‌مندی از نیروهای جوان و کارآمد توانسته است در حوزه ایمنی و تولید بهترین شاخص را  رقم بزند.

وی با اشاره به ثبت بهترین عملکرد در حوزه تولید و ایمنی در این مجموعه، ادامه داد: متخصصان و کارکنان این پالایشگاه با تولید ۱۰ میلیارد و ۶۶۰  میلیون مترمکعب گاز از ابتدای سال تاکنون  و ۷۷ هزار و ۷۶۰ نفرساعت کار بدون حادثه، توانستند گام بزرگی در سال جهش تولید بردارند.

رئیس بهره‌برداری پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: این پالایشگاه تعامل بسیار خوب و سازنده‌ای با مراکز فنی و حرفه‌ای شهرستان‌های همجوار دارد و اکنون در شرایط آمادگی کامل برای ارائه هرگونه همکاری را داراست.

صفی تأکید کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی در مسیر ارتباط مؤثر صنعت و مراکز دانشگاهی به‌ویژه با دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای گام‌های بزرگی برداشته و هدف از این مهم، تربیت نیروهای جوان و حرفه‌ای در منطقه است.

وی همچنین اظهار کرد: پالایشگاه هشتم مجتمع پارس جنوبی از ایرانی‌ترین پالایشگاه‌های پارس جنوبی است که با انجام عملیات تعمیرات اساسی طبق برنامه زمان‌بندی‌شده، آمادگی لازم را برای تولید و فرآورش گاز در فصل سرد سال در کشور دارد.

کد خبر 309244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =