نفت و گاز مارون بسته‌های معیشتی میان خانوارهای کم‌برخوردار توزیع کرد

‫۲ هزار بسته معیشتی به خانوارهای کم‌برخوردار شهرستان اهواز و روستاهای مجاور تأسیسات فرأیندی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون در قالب کمک‌های مؤمنانه اهدا شد. ‬

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، حمید کاویان، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون با بیان اینکه به همت جهادی کارکنان این شرکت همه اهداف تولیدی امسال محقق شده است، گفت: افزون بر این، در بخش عمل به مسئولیت‌های اجتماعی نیز اقدام‌های خوبی انجام شده و مایه مباهات است که توانستیم در خدمت‌رسانی به مردم شریف خوزستان مشارکت فعال داشته باشیم.

وی افزود: از ۲ هزار بسته معیشتی که با هزینه‌ای بالغ بر ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تامین شده‌اند، هزار بسته به خانوارهای کم‌برخوردار شهرستان اهواز و هزار بسته دیگر در روزهای آینده به شهرها و روستاهای همجوار تأسیسات عملیاتی شرکت شامل شهرهای رامشیر و رامهرمز و بخش‌های غیزانیه و مشراگه ارسال می‌شود.

کاویان به تأمین هزار و ۵۰۰ بسته نوشت‌افزاری برای دانش‌آموزان مدارس روستایی همجوار واحدهای عملیاتی نیز اشاره کرد و یادآور شد: حدود ۸۰۰ میلیون ریال برای تأمین این اقلام هزینه شده است که در هفته جاری برای دانش‌آموزان عزیز ارسال می‌شود.

عبدالرضا حاجتی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان نیز نهضت کمک‌های مؤمنانه را حرکتی عظیم خواند که بخش مهمی از آن را صنعت نفت جنوب به‌عهده دارد.

وی ضمن تشکر از مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون، پایگاه مقاومت بسیج این شرکت و حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت در جنوب اظهار کرد: با وجود اینکه دشمن همواره در حال ایجاد مشکل و تنگنا برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، خوشبختانه با مدد الهی توانستیم بر مشکلات موجود فائق آییم و به افتخار خدمت‌رسانی به مردم شریف خوزستان نائل شویم.

کد خبر 309248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =