هزینه‌کرد ۶۰ میلیارد ریالی نفت و گاز مارون برای آبرسانی به غیزانیه

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون ضمن تشریح مهم‌ترین خدمات این شرکت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی گفت: ‌این شرکت برای اجرای طرح آبرسانی به روستاهای غیزانیه ۶۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده است.

به‌ گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، حمید کاویان با بیان اینکه عمل به مسئولیت‌های اجتماعی گامی مهم به موازات تولید است، عنوان کرد: از سال‌های گذشته برای عمران و آبادانی روستاهای همجوار تأسیسات نفتی مارون گام‌های خوبی برداشته شده که اختصاص ۶ دستگاه تانکر آبرسان به روستاهای بخش غیزانیه و همچنین کمک به تجهیز خانه بهداشت روستای غیزانیه و روستای عوده را می‌توان از مهم‌ترین آنها برشمرد.

وی افزود: کمک ۶۰‌ میلیارد ریالی برای اجرای طرح آبرسانی به روستاهای بخش غیزانیه از جمله اقدام‌های مهم این شرکت همسو با فعالیت‌ها در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی و محرومیت‌زدایی مناطق روستایی است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون یادآور شد: تهیه و توزیع ۷۵۰ بسته کمک‌آموزشی برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار و همچنین اختصاص چهار دستگاه مینی‌بوس برای ایاب و ذهاب دانش آموزان روستایی بخش دیگری از اقدام‌های شرکت در راستای توانمندسازی ساکنان روستاهای همجوار تأسیسات نفت و گاز مارون بوده است.

کاویان تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه‌های ما در حوزه صیانت از محیط زیست، تأمین ۱۱ هزار اصله نهال به مناسبت روزهای زمین و هوای پاک و تحویل آن به بخشداری غیزانیه برای توزیع در روستاهای همجوار تأسیسات نفتی شرکت بود.

وی به کمک‌های این شرکت در سیلاب سال ۹۸ اشاره کرد و گفت: ارسال سه کاروان مواد غذایی و پوشاک و دیگر ملزومات ضروری به ارزش ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای کمک به سیل‌زدگان بخشی دیگر از خدمات عام‌المنفعه شرکت است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون، بازسازی و بهسازی ۳۲ مسجد و حسینیه، احداث ۱۵ مدرسه و بهسازی ۱۹ مدرسه دیگر را بخش دیگری از مهم‌ترین خدمات شرکت در سال‌های اخیر دانست و بیان کرد: بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال نیز در حوزه‌های فرهنگی، مذهبی، آبرسانی و پشتیبانی ترابری، ورزش و سلامت، بسیج سازندگی‌ و ساخت و تعمیر مدارس از سوی این شرکت هزینه شد. در هفت ماه گذشته نیز با شیوع بیماری کرونا، این شرکت نسبت به تهیه و توزیع هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده و نیز ۲ هزار و ۶۰۰ بسته کمک معیشتی در شهرها، روستاها و مناطق پیرامونی تأسیسات خود اقدام کرده است.

کد خبر 306814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =