۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
  • کد خبر: 309282
برگزاری رزمایش شرایط اضطراری در غرب کارون

شرکت نفت و گاز اروندان هم‌زمان با هفته پدافند غیرعامل رزمایش شرایط اضطراری در تأسیسات نفتی منطقه عملیاتی غرب کارون برگزار کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت و گاز اروندان، رزمایش برنامه‌ریزی‌شده از سوی این شرکت به‌منظور ارتقای سطح آمادگی و هماهنگی میان گروه‌های عملیاتی در شرایط اضطراری، بر اساس سناریوی ایجاد حریق و سرعت عمل در مهار آتش‌سوزی تعریف و اجرا شد.

در برنامه‌ریزی این رزمایش مدیر منطقه به‌عنوان رئیس گروه واکنش اضطراری، رئیس بهره‌برداری (فرمانده صحنه)، اعضای گروه واکنش اضطراری متشکل از سرپرستان تعمیرات، خدمات و پشتیبانی، حراست، بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌یی)، بازرسی فنی و فناوری اطلاعات و ارتباطات مشارکت داشتند.

حضور گروه‌های عملیاتی و امدادی شامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، امداد و نجات، پزشکی، سرشماری/ جست‌وجو و حراست و سرعت عمل آنها از نکات شاخص در این تمرین بود که در نشست ارزیابی عملکرد رزمایش و  شناسایی نقاط ضعف و قوت مورد توجه قرار گرفت.

جهانگیر پورهنگ، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان بر اهمیت برگزاری این رزمایش در هفته پدافند غیر عامل تاکید کرد و از دست‌اندرکاران برگزاری این مانور آموزشی که می‌تواند در جای خود سرعت عمل واحدهای بخش‌های عملیاتی و پشتیبانی را در شرایط اضطراری بررسی و ارزیابی کند، قدردانی کرد.

کد خبر 309282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =