دولت در حوزه گازرسانی به شهرها و روستاها بالاترین نمره را به دست آورد

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بخواهیم به خدمات دولت نمره‌ای بدهیم، بدون شک بالاترین نمره به گازرسانی و خدمات اجتماعی وزارت نفت تعلق می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار شانا، عبدالعلی رحیمی‌مظفری امروز (دوشنبه، ۱۹ آبان‌ماه) در آیین آغاز عملیات و بهره‌برداری از پروژه‌های گازرسانی در استان فارس با تشکر از خدمات وزارت نفت به‌ویژه در حوزه گازرسانی گفت: اگر بخواهیم به خدمات دولت امتیاز یا نمره‌ای بدهیم، بدون شک بخش گازرسانی و خدمات اجتماعی وزارت نفت در کشور نمره بالایی می‌گیرند.

وی افزود: خوشبختانه در سخت‌ترین شرایط تحریم اقتصادی و شیوع کرونا خدمات  و فعالیت‌های وزارت نفت به‌ویژه بخش سوخت‌رسانی و گازرسانی متوقف نشد که جای تشکر و قدردانی دارد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تشکر از وزیر نفت، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، مدیرعامل شرکت گاز استان فارس و کارکنان این بخش، تصریح کرد: فارس، استان پهناور و وسیعی است، از این رو گازرسانی و ارائه خدمات نیز در این استان با هزینه بالایی انجام می‌شود.

نماینده کوار، سروستان و خرامه در مجلس با بیان اینکه فارس سابقه‌ای طولانی در زمینه گازرسانی دارد، عنوان کرد: این استان به نوعی کریدور انتقال گاز کشور است، بنابراین باید پروژه‌هایی که در این استان در حوزه گازرسانی، آغاز شده‌اند و هنوز به بهره‌برداری نرسیده‌اند تکمیل شوند یا منابع مالی آنها تأمین اعتبار شود.

رحیمی‌مظفری گفت: صنایع بسیاری در استان فارس ایجاد شده است که باید گازرسانی به آنها نیز به‌طور جدی دنبال شود، یا گازرسانی آنها با تخفیف‌هایی همراه باشد، زیرا صنایع نقش مهمی در تولید و اشتغال استان فارس دارند.

دبیر کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: عمر شبکه‌های گازرسانی استان فارس بالاست و انتظار می‌رود در بودجه سالانه، رقم مناسبی برای بازسازی شبکه‌های فرسوده گاز در این استان در نظر گرفته شود.

کد خبر 309330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =