اروندان درباره وضع دریافتی کارکنان یکی از پروژه‌های غرب کارون توضیح داد

شرکت نفت و گاز اروندان با تأیید توضیحات شرکت‌ متن در خصوص صحت نداشتن تعویق ۶ ماهه حقوق کارکنان یکی از شرکت‌های پیمانکار در پروژه تلمبه‌خانه غرب کارون، توضیحات تکمیلی ارائه داد.

به گزارش شانا، شرکت نفت و گاز اروندان ضمن غیرواقعی برشمردن این خبر، اعلام کرد: هیچ‌کدام از کارکنان این پروژه، ۶ ماه حقوق معوقه و پرداخت‌نشده طلبکار نیستند و اطلاعاتی که درخصوص امکانات رفاهی تلمبه‌خانه نظیر آب مصرفی، یا عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیان شده نیز غیرواقعی  است. 

در توضیحات شرکت نفت و گاز اروندان آمده است: همان‌گونه که مجری طرح احداث تلمبه‌خانه غرب کارون اطلاع‌رسانی کرده‌اند یک ماه حقوق معوقه این کارکنان هفته آینده پرداخت خواهد شد. از طرف دیگر با توجه به اینکه انتقال قرارداد تعمیر و نگهداری تلمبه‌خانه از شرکت متن به شرکت اروندان مستلزم رعایت مقررات و انجام تشریفات حقوقی و توافق با پیمانکار جهت ادامه کار پس از خاتمه پیمان اولیه (۱۵ شهریور ۹۹) و انتقال اعتبار لازم به حساب شرکت اروندان بوده، این مراحل و توافق با پیمانکار انجام شده و طی روز جاری موافقتنامه تأییدشده طرفین به شرکت اروندان واصل و در دو هفته آینده روند اداری تأمین اعتبار کارسازی خواهد شد و به محض دریافت صورت وضعیت پیمانکار (شرکت رامپکو) پرداخت خواهد شد.

پیش از این، شرکت مهندسی و توسعه نفت نیز خبرهایی مبنی بر عدم‌پرداخت ۶ ماه حقوق و دستمزد کارکنان شرکت رامپکو در پروژه تلمبه‌خانه غرب کارون را تکذیب و اعلام کرده بود این‌ معوقات صرفاً برای یک‌ ماه است و به‌زودی پرداخت خواهد شد.

کد خبر 309474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =