افتتاح صدوشصت‌وچهارمین جایگاه سی‌ان‌جی در استان اصفهان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان از افتتاح و راه‌اندازی یکصدوشصت‌وچهارمین جایگاه عرضه گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) در استان اصفهان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان، حسین صادقیان در این باره گفت: جایگاه تک‌منظوره سی‌ان‌جی با نام یاس بوسعیدی واقع در خیابان امام خمینی، خیابان امام رضا، تحت پوشش ناحیه مرکزی افتتاح شد.

وی با اشاره به اهمیت توسعه جایگاه‌های عرضه سوخت استان در ارائه خدمات مطلوب سوخت‌رسانی افزود: به‌منظور ارتقای حقوق شهروندی و مشتری‌مداری و با تلاش و پیگیری مسئولان منطقه، جایگاه یادشده در مدار سوخت‌رسانی قرار گرفت.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان تأکید کرد: همه هزینه‌های جایگاه یادشده از قبیل تأمین زمین، ساخت ابنیه، تأمین تجهیزات و نصب و راه‌اندازی جایگاه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی توسط مالک جایگاه بوده و این جایگاه با هزینه‌ای بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت یک‌هزار و ۵۰۰ متر مربع احداث شده است.

صادقیان با اشاره به اینکه احداث این جایگاه به‌طور مستقیم برای هشت نفر اشتغال‌زایی کرده است، افزود: جایگاه مذکور با پنج دیسپنسر و ۱۰ نازل و دارای تجهیزات کمپرسور تی‌جی‌سی با ظرفیت ۲ هزار مترمکعب در ساعت بوده و توانایی سوخت‌رسانی به هزار و ۵۰۰ خودرو در شبانه‌روز را دارد.

به گفته وی، در استان اصفهان تعداد ۱۶۴ دستگاه کمپرسور، ۵۰۱ دیسپنسر و ۹۹۴ نازل فعال است.

بر پایه این گزارش، هم‌اکنون ۳۵۰ جایگاه عرضه سوخت مایع و ۱۶۴ جایگاه سی‌ان‌جی در سطح منطقه اصفهان به‌طور شبانه‌روزی و بی‌وقفه مشغول ارائه خدمت به هم‌میهنان عزیز هستند.

کد خبر 309605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =