سی‌امین شماره مجله تصویری نفت و انرژی (متنا)

بسیاری از انگیزه‌ها و اهداف انسان‌ها در زندگی فردی و اجتماعی با سازوکارهای نفوذ و باور به خود، برانگیخته می‌شوند. اگر افراد جامعه‌ای به این باور برسند که نمی‌توانند نتایج مورد انتظار را در رشد، ترقی و پیشرفت به‌دست‌آورند؛ انگیزه آن‌ها برای انجام کار و حصول نتیجه در زمینه‌های مختلف بسیار کم خواهد شد. اگرچه عوامل دیگری وجود دارند که به عنوان برانگیزنده‌های رفتار انسان عمل می‌کنند، اما همه آن‌ها تابع باور افراد هستند.

در این زمینه مدیران و مسئولان یک جامعه برای تولد و تبلور کارآمدی در میان افراد الگوهایی بسیار مناسب و نقش‌آفرین هستند. اعتقاد آنان به رشد، به توسعه، به دانش، به آگاهی و به توانمندی و همچنین نمایش این اعتقاد در رفتار، سخنان و فعالیت این مدیران می‌تواند باور به خود کار آمدی را برای افراد، فراگیر و میسر سازد. 

متنا؛ مجله تصویری نفت و انرژی ،آرزو می‌کند همه ما در مسیر رسیدن به اهداف فردی و عمومی خود قرار بگیریم؛ آرزو می‌کند مرتبه آگاهی و آگاهان را بشناسیم، آرزو می‌کند به خود و به کمال و تعالی باور داشته باشیم و آرزو می‌کند ادامه مسیر هم برای ما و هم برای بزرگان این راه هموارتر، سهل‌تر و روشن‌تر شود.

کد خبر 310049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =