مجموعه فرهنگی ورزشی پالایشگاه نفت بندرعباس به بهره‌برداری رسید

مجموعه فرهنگی ورزشی پالایشگاه نفت بندرعباس، اهدایی به اهالی روستای بارغین خونسرخ به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پالایش نفت بندرعباس، هاشم نامور، مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس در این باره گفت: این مجموعه فرهنگی و ورزشی به‌منظور مشارکت‌های اجتماعی شرکت پالایش نفت بندرعباس با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال در زمینی به وسعت ۹۰۰ مترمربع و در مدت چهار ماه ساخته شد.

وی افزود: این مجموعه در سه بخش شامل زمین چمن مصنوعی فوتبال برای استفاده عموم مردم به‌ویژه نوجوانان و جوانان، مجموعه تفریحی به‌صورت پارک برای کودکان و ساختمان دهیاری روستای بارغین به‌صورت تجهیزشده ساخته شد.

عزت‌الله کناری، فرماندار بندرعباس نیز در آیین افتتاحیه این مجموعه فرهنگی - ورزشی گفت: اقدام شرکت پالایش نفت بندرعباس در ساخت این مجموعه فرهنگی و ورزشی می‌تواند الگویی برای سایر واحدهای صنعتی در حوزه غرب بندرعباس باشد که به‌منظور اهداف مسئولیت‌های اجتماعی خود به مردم منطقه نیز توجه کنند.

وی با اشاره به اینکه صنایعی که از زیرساخت‌های منطقه استفاده می‌کنند، نقش تأثیرگذاری در رفع نیازهای مردم منطقه دارند، افزود: ساماندهی ورودی غرب شهر بندرعباس و همچنین مشارکت در توسعه زیرساخت‌های ورزشی در روستاهای پیرامون شهرستان از جمله اقدام‌هایی است که صنایع می‌توانند حضوری فعال در آن داشته باشند.

احمد مرادی، نماینده استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین با قدردانی از شرکت پالایش نفت بندرعباس برای مشارکت در رفع یکی از نیازهای مهم اهالی خونسرخ به‌ویژه جوانان و نوجوانان با ساخت مجموعه ورزشی گفت: پالایشگاه نفت بندرعباس از جمله صنایعی است که در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی پیشگام است و تا امروز شاهد هستیم که در حوزه‌های گوناگون مانند آموزش و پرورش با ساخت مدرسه، در توسعه راه‌ها با ساخت جاده، حوزه ورزش و بهداشت و درمان مشارکتی فعال دارد.

وی تأکید کرد: با توجه به فعالیت صنایع بزرگ در غرب بندرعباس، به امور مردمی که در منطقه و در جوار صنایع زندگی می‌کنند، توجه ویژه شود و انتظارات مردم را در نظر بگیرند.

نماینده استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی افزود: صنایع می‌توانند با توجه به نقش مسئولیت‌های اجتماعی خود و حضور در کنار مردم به توسعه و پیشرفت منطقه و استان کمک کنند.

بر پایه این گزارش، شرکت پالایش نفت بندرعباس در ترسیم چشم‌انداز راهبردی خود متناسب با مأموریت، خط‌مشی، ارزش‌های بنیادین و سازمانی اقدام به اجرای رویکرد نظام‌مند مدیریت راهبردی کرده است و در تمام این اقدام‌ها نگرش مسئولیت اجتماعی حاکم است؛ مشارکت در توسعه جامعه محلی، مشارکت با سازمان‌های غیردولتی و عمومی، فعالیت داوطلبانه شرکتی با استفاده از منابع و امکانات شرکت در پروژه‌های اجتماعی، فرهنگی و محیط زیستی از بخش‌های مهم این نگرش است.

کد خبر 310601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =