۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
  • کد خبر: 310614
وضع ایمنی پایانه خارک ارتقا می‌یابد

مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت ملی نفت ایران در بازدید از پایانه نفتی و تأسیسات عملیاتی شرکت‌های نفتی مستقر در جزیره خارک، اظهار کرد: وضع ایمنی پایانه نفتی خارک با اجرای پروژه‌های مصوب افزایش می‌یابد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، مانی عبداله‌زاده‌راد از پایانه نفتی خارک و تأسیسات عملیاتی شرکت نفت فلات قاره بازدید کرد و ضمن برگزاری نشست‌هایی با مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران و مدیران و مسئولان واحدهای مختلف پایانه نفتی خارک و منطقه عملیاتی خارک شرکت نفت فلات قاره ایران در جریان روند فعالیت‌های بهداشت، ایمنی و محیط زیست قرار گرفت.

در این بازدید چهارروزه آخرین وضع مقابله با کووید-۱۹ و پروژه‌های اچ‌اس‌ئی و اقدام‌ها، برنامه‌ها و چالش‌های موجود با حضور مدیر اچ‌اس‌ئی شرکت ملی نفت و مدیران و مسئولان شرکت‌های نفتی مستقر در جزیره خارک بررسی و راهکارهای مربوطه اتخاذ شد.

عبداله‌زاده‌راد در این بازدید میدانی گفت: اقدام‌های خوبی برای ارتقای سطح اچ‌اس‌ئی در شرکت‌های نفتی مستقر در جزیره خارک انجام شده است و مدیریت اچ‌اس‌ئی از همه توان و ظرفیت مجموعه برای ارتقای وضع ایمنی مخازن ذخیره‌سازی و تأسیسات نفتی استفاده می‌کند.

وی افزود: شرح نیاز پروژه‌های متعددی در حوزه ارتقای سطح ایمنی و آتش‌نشانی مخازن ذخیره‌سازی از سوی شرکت پایانه‌های نفتی ایران با هماهنگی و همکاری معاونت تولید، مدیریت برنامه‌ریزی تلفیقی و این مدیریت تعریف شد که با حمایت‌های مدیرعامل و هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران که همواره بر رعایت الزامات و ارتقای سطح اچ‌اس‌ئی تاکید داشته‌اند، مصوب و ابلاغ شده است و با اجرا شدن این پروژه‌ها، وضع ایمنی و آتش‌نشانی پایانه نفتی خارک افزایش می‌یابد.

مدیر اچ‌اس‌یی شرکت ملی نفت ایران ادامه داد: برای رسیدن به وضع مطلوب ایمنی و آتش‌نشانی، مطالعات فنی و مالی پروژه‌های دیگری نیز انجام شده که در حال تصویب‌خواهی است و با اجرای کامل پروژه‌های مصوب و در حال تصویب، وضع ایمنی و آتش‌نشانی پایانه نفتی خارک به سطح مطلوب می‌رسد.

کد خبر 310614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =