شرکت گاز بوشهر و بنیاد نخبگان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

شرکت گاز استان بوشهر و بنیاد نخبگان این استان همسو با اجرای سند راهبردی کشور در امور نخبگان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مسلم رحمانی، مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر در این باره گفت: تفاهم‌نامه همکاری آموزشی، علمی تحقیقاتی و فناوری با تأکید ویژه بر بند «ث» ماده ۶۴ قانون برنامه ششم توسعه جمهوری اسلامی ایران همسو با سند راهبردی کشور در امور نخبگان و تقویت و توسعه فعالیت‌های نخبه‌محور در ۱۹ آذرماه امسال امضا شد.

وی ادامه داد: این تفاهم‌نامه همکاری آموزشی، علمی، تحقیقاتی و فناوری در ۶ ماده و به‌مدت یک سال امضا شده و زمینه‌ساز تقویت و تعمیق رویکردهای علمی و پژوهشی و فناورانه، تعامل و تبادل دانش و اطلاعات میان کارشناسان و پژوهشگران دو طرف است.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر تصریح کرد: همکاری مشترک در برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی و کارگاه‌های علمی، همایش‌ها و سمینارهای پژوهشی و آموزشی همچنین همکاری در زمینه انتشار مقالات و کتاب‌های علمی حاصل از فعالیت‌های مشترک از اهداف امضای این تفاهم‌نامه است.

به گفته رحمانی، همکاری درباره برگزاری دوره‌های کارآموزی، کارورزی و بازدیدهای علمی و صنعتی و همکاری در زمینه انجام خدمات مشاوره و نظارت بر اجرای طرح‌های پژوهشی در حال اجرا از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه است.

کد خبر 310792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =