تداوم تلاش شرکت انتقال گاز برای بومی‌سازی قطعات

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران با تأکید بر بومی‌سازی قطعات در این مجموعه، از افتتاح غرفه نیازمندی‌های شرکت انتقال گاز در هشتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری‌های پیشرفته ربع رشیدی خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، مهدی جمشیدی‌دانا در آیین گشایش این نمایشگاه که به‌صورت مجازی و با حضور استاندار آذربایجان شرقی، مقام‌های استانی و نماینده شرکت انتقال گاز برگزار شد، گفت: از آنجا که مأموریت و رسالت اصلی شرکت انتقال گاز، انتقال پاک، ایمن، پایدار و بهره‌ور گاز طبیعی در کشور است، دانش‌محور ساختن اقلام‌ شرکت امکان اختلال در روند این ماموریت بسیار گسترده را به حداقل می‌رساند.

وی افزود: منطقه ۸ عملیات انتقال گاز به نمایندگی از شرکت انتقال گاز با برپایی غرفه مجازی و با استفاده حداکثری از فضای در نظر گرفته‌شده، توانمندی‌ها و دستاوردهای خودکفایی، نیازها و اولویت‌های پژوهشی شرکت انتقال گاز را در معرض توجه پژوهشگران و تولیدکنندگان صنایع نفت و گاز قرار داده است.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز با ابراز خرسندی از حضور در هشتمین نمایشگاه ربع رشیدی، اظهار کرد: این شرکت به‌عنوان سازمان پویا و پیشرو، تدبیر استفاده از بستر فضای مجازی در زمان تهدید کرونا را فراهم کرده تا در مسیر تعهد و ایفای مسئولیت‌های اجتماعی، افزون بر تبادل و ارائه دانش‌های تخصصی، حمایت از کسب‌وکار شرکت‌های دانش‌بنیان، سازندگان تجهیزات و صنعتگران محلی را در دستور کار قرار داده است و برای رسیدن به خودکفایی و بومی‌سازی قطعات گام برمی‌دارد. 

جمشیدی‌دانا تصریح کرد: تجهیزات موجود در این نمایشگاه افزون بر ایجاد رقابت، ایده‌های جدیدی را نیز از سوی پژوهشگران و صاحبان ایده در اختیار همکاران ما قرار می‌دهد که می‌تواند سرمایه و پشتوانه فکری خوبی برای توسعه هر چه بیشتر این صنعت عظیم در سال جهش تولید باشد.

وی یادآور شد: مناطق عملیاتی این شرکت با ایجاد نمایشگاه‌های دائمی نیازمندی و خودکفایی در فضای اداری، آماده بازدید دانشجویان، صنعتگران و جویندگان کسب‌وکار جوامع محلی در مرکز استان‌های مناطق ده‌گانه هستند.

کد خبر 310821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =