ارائه دستاوردهای ملی حفاری در نمایشگاه پژوهش و فناوری خوزستان

شرکت ملی حفاری ایران از حضور فعال در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان خوزستان به‌منظور ارائه تازه‌ترین فعالیت‌ها و دستاوردهای پژوهشی این شرکت خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، بهنود منصورنژاد، معاون مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت این شرکت با تبریک هفته پژوهش و فناوری به پژوهشگران صنعت نفت گفت: همه ساله برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های استان خوزستان از جمله برنامه‌های ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری است که با محوریت پارک علم و فناوری خوزستان برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال نیز بیست‌ویکمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و هشتمین فن بازار استان خوزستان از تاریخ ۲۹ آذر تا چهارم دی‌ماه با توجه به شرایط خاص ناشی از شیوع بیماری کووید ۱۹ کرونا براساس مصوبه ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری به صورت مجازی برپا می‌شود.

معاون مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: این شرکت نیز با ارائه فعالیت‌ها و دستاوردهای پژوهشی خود در قالب فیلم، پاورپوینت، عکس، گردش کارها و نیز نمودارهای عملکردی در این نمایشگاه مشارکت فعال خواهد داشت.

منصورنژاد یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس expo.khstp.ir از تازه‌ترین فعالیت‌ها و دستاوردهای پژوهشی دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های استان خوزستان بازدید کنند.

کد خبر 310846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =