پروژه گازرسانی به نیروگاه‌های ۱ و ۲ زنجان امسال به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از پیشرفت ۸۸ درصدی اجرای خط انتقال ۲۰ اینچ نیروگاه‌های ۱ و ۲ زنجان خبر داد و اعلام کرد که این پروژه‌ تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، موسی احمدلو گفت: پروژه گازرسانی به نیروگاه‌های ۱ و ۲ زنجان با بیش از ۱۵ میلیارد و ۱۳۹ میلیون تومان اعتبار تا پایان سال ۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد.

>>> بیشتر بخوانید؛

«گازرسانی به نیروگاه‌ها»؛ اقدام ماندگار صنعت گاز برای حفظ محیط زیست

وی با بیان اینکه این خط انتقال منشعب از خط انتقال ۴۸ اینچ دوم آذربایجان است، افزود: با اجرای این طرح، امکان تأمین گاز نیروگاه‌های ۱ و ۲ زنجان و صنایع و واحدهای تولیدی در منطقه شمال غرب استان فراهم می‌شود، همچنین ایجاد بستر لازم برای تأمین گاز ۵۴ روستای استان با ۴ هزار و ۲۷۲ خانوار از دیگر دستاوردهای اجرای این طرح گازرسانی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان تصریح کرد: راه‌اندازی و افزایش تحویل گاز به نیروگاه‌های استان، گامی مهم در مسیر کمک به کاهش آلایندگی‌های محیط‌زیستی، صرفه‌جویی‌های اقتصادی و فراهم‌سازی زمینه تولید برق بیشتر است.

احمدلو در پایان گفت: شرکت گاز استان زنجان در زمینه تحویل گاز به نیروگاه و صنایع استان با همه توان خود گام برمی‌دارد و امیدواریم بتوانیم زمینه‌های بهره‌مندی هرچه بیشتر صنایع استان از این انرژی پاک را فراهم کنیم.

کد خبر 310943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =