تکمیل مجتمع ۱۸ کلاسه در استان ایلام با حمایت نفت

مجتمع ۱۸ کلاسه حیات طیبه در استان ایلام مزین به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از محل اعتبارات مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران تکمیل شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، مجتمع ۱۸ کلاسه حیات طیبه در زمینی به مساحت ۳۲۳۹ متر مربع با زیر بنای ۳۴۵۴ متر در چهار طبقه و با ظرفیت ۴۵۰ نفر دانش‌آموز، با مساعدت مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز تکمیل شد.

این فضای آموزشی در محدوده مسکن مهر قرار دارد و دارای ظرفیت پذیرش ۴۵۰ دانش‌آموز متوسطه اول و دوم در هر شیفت و حداقل ۸۰ نفر پرسنل است. احداث این مجتمع آموزشی سبب کاهش تردد دانش‌آموزان به هسته مرکزی شهر می‌شود.

شرکت ملی نفت ایران برای ساخت این مجتمع آموزشی ۱۸ کلاسه، یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان تخصیص داده است؛ همچنین از محل اعتبارات نوسازی مدارس نیز برای این پروژه ۸۴۱۹۱ میلیون ریال هزینه شده و این پروژه، تحویل آموزش و پرورش استان ایلام می‌شود.

مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز همسو با ایفای نقش مسئولیت اجتماعی شرکت ملی نفت ایران، اجرای پروژه‌های آموزشی، ورزشی، بهداشتی، راه، آبرسانی، برق‌رسانی، خدماتی و... را در مناطق نفت‌خیز و محروم کشور در دستور کار دارد.

کد خبر 311093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =