گازرسانی به سیستان و بلوچستان با وجود محدودیت منابع مالی ادامه دارد

معاون اول رئیس‌جمهوری گفت: در سال‌های گذشته باور مدیران اجرایی کشور این بود که به‌دلیل فاصله زیاد، گازرسانی به سیستان و بلوچستان مقرون به صرفه نیست، اما در دولت تدبیر و امید با وجود محدودیت منابع مالی، گازرسانی به این استان انجام شد و همچنان در حال اجراست.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رئیس‌جمهوری، اسحاق جهانگیری عصر دیروز (سه‌شنبه، نهم دی‌ماه) در دیدار با اعضای فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت توجه و رسیدگی به مسائل و مطالبات جامعه اهل سنت گفت: تمام مردم ایران اعم از مذاهب و اقوام مختلف باید از حق و حقوق یکسان متناسب با جایگاه و شایستگی‌های خود برخوردار باشند.

وی به نقش مهم استان‌های مرزی اشاره کرد و افزود: توسعه استان‌های مرزی باید از مهم‌ترین و راهبردی‌ترین برنامه‌های کشور باشد، زیرا این رویکرد تأثیر مهمی در زندگی مردم آن استان‌ها و امنیت مرزهای کشور خواهد داشت.

معاون اول رئیس‌جمهوری با اشاره به اقدام‌های دولت تدبیر و امید در استان‌های مرزی و به‌ویژه استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: دولت تاکنون اقدام‌های مؤثری برای بهبود وضع این استان انجام داده که گازرسانی یکی از مهم‌ترین این اقدام‌هاست.

جهانگیری عنوان کرد: در سال‌های گذشته باور مدیران اجرایی کشور این بود که به‌دلیل فاصله زیاد، گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان مقرون به صرفه نیست، اما در دولت تدبیر و امید با وجود محدودیت منابع مالی، گازرسانی به این استان انجام شد و همچنان در دست اجراست.

در این دیدار که حسینعلی امیری، معاون رئیس‌جمهوری در امور مجلس نیز حضور داشت، اعضای فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی به بیان مشکلات و مسائل جامعه اهل سنت پرداختند و دغدغه‌ها و نیازهای حوزه‌های انتخابیه خود را نیز مطرح کردند.

کد خبر 311390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =