توسعه زیرساخت‌های تأمین و توزیع گاز مایع در سیستان و بلوچستان

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به توسعه ناوگان حمل‌ونقل گاز مایع اشاره کرد و گفت: خوشبختانه مشکلی در زمینه تأمین و توزیع گاز مایع در فصل سرما وجود ندارد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، کرامت ویس‌کرمی پس از بازدید از تأسیسات و ستاد این منطقه، در نشستی با حضور برخی مدیران ستادی و مدیرعامل شرکت پرسی ایران‌گاز، موضوع گازمایع را مهم برشمرد و افزود: با توجه به اینکه ۷۲۰ هزار خانوار مصرف‌کننده گاز مایع در سیستان و بلوچستان وجود دارد و ۸۰ درصد بازار فروش این فرآورده در اختیار شرکت پرسی ایران‌گاز است، لازم است پیگیری‌ها و همکاری‌های مستمر برای تأمین و توزیع به‌موقع آن انجام شود. 

وی با اشاره به توسعه ناوگان حمل و نقل گاز مایع که با افزایش کشنده‌های جاده‌ای و واگن‌های حمل ریلی از سوی شرکت پرسی ایران‌گاز انجام می‌شود، گفت: خوشبختانه مشکلی در زمینه تأمین و توزیع گاز مایع در فصل سرما وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از پیگیری‌های مستمر استاندار و معاون اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان قدردانی کرد.

حمیدرضا حدادی، مدیرعامل شرکت پرسی ایران‌گاز کشور نیز در این نشست ضمن قدردانی از مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کشور، استاندار و مدیران استانی سیستان و بلوچستان گفت: با پیگیری‌های جدی و مستمر مسئولان استان و اضافه کردن ۱۱ کشنده به ناوگان حمل‌ونقل، مشکل ذخیره‌سازی و تأمین موجودی گاز مایع برطرف شده است و از طرفی با اعطای تسهیلات خرید نیسان، مشکل توزیع گاز مایع درب منازل نیز حل می‌شود.

وی افزود: با اجاره و به‌کارگیری ۲۰ کشنده و مجوز واردات واگن‌های دست دوم، مشکل ناوگان حمل‌ونقل گاز مایع پرسی ایران‌گاز در سیستان و بلوچستان و دیگر استان‌ها حل می‌شود.

مدیرعامل شرکت پرسی ایران‌گاز ادامه داد: با اجرای طرح توزیع سبدی گاز مایع از سوی پرسی ایران‌گاز با رعایت استانداردها در ۲۰ نقطه شهر زاهدان و توسعه ناوگان درون‌شهری وضع توزیع مطلوب می‌شود.

کد خبر 308484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =