فعالیت‌های مجموعه پایانه نفتی خارک همسو با تحقق اهداف نظام است

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: باید عنوان کرد که تلاش‌ها و فعالیت‌های مجموعه پایانه نفتی خارک در این شرایط، جهادی و همسو با تحقق اهداف مورد نظر نظام اسلامی است.

موسی احمدی با اشاره به سفر اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به جزیره خارک و بازدید از تأسیسات نفتی این منطقه، به خبرنگار شانا گفت: جزیره خارک منشأ صادرات نفت خام کشور است و دشمن همه توان خود را گذاشته بود تا بتواند تحریم را به نحوی اعمال کند تا جلو صادرات نفت را بگیرد، اما اکنون دشمن در این باره ناکام مانده است.

وی افزود: در بازدید اعضای کمیسیون انرژی مجلس، از فعالیت این مجموعه (پایانه نفتی خارک) گزارش بسیار خوبی از فعالیت‌ها و اجرای طرح‌ها ارائه شد.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید عنوان کرد که تلاش‌ها و فعالیت‌های مجموعه پایانه نفتی خارک در این شرایط، جهادی و همسو با تحقق اهداف مورد نظر نظام اسلامی است.

احمدی عنوان کرد: در شرایطی که لایحه بودجه سال آینده در کمیسیون تلفیق در حال بررسی است، این بازدیدها نقش مهمی داشته و می‌تواند به حمایت مالی و توسعه‌ای از برنامه‌ها و طرح‌ها منجر شود.

به گزارش شانا، رئیس و جمعی از کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، هفته گذشته در سفری دو روزه به جزیره خارک، ضمن شرکت در نشست هم‌اندیشی با مدیران شرکت‌های نفتی و پتروشیمی و مسئولان محلی خارک از تأسیسات و پروژه‌های پایانه نفتی خارک، شرکت نفت فلات قاره ایران، پتروشیمی خارک و پایانه‌های نفتی این جزیره بازدید کردند.

کد خبر 312107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =