۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
  • کد خبر: 312123
تکمیل پروژه روشنایی هلی‌دک سکوهای لاوان

پروژه روشنایی هلی‌دک سکوهای منطقه لاوان با تلاش همکاران متخصص واحد نوسازی و تعمیرات سکوها و حمایت و پشتیبانی رؤسای منطقه با موفقیت پایان یافت.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت فلات قاره ایران، در راستای استانداردسازی و اخذ مجوزهای لازم از سازمان هواپیمایی کشوری برای هلی‌دک سکوهای منطقه لاوان، پیگیری‌های لازم از سال ۹۵ برای رفع نواقص و تهیه ملزومات روشنایی با مطالعه گزارش‌های شرکت مشاور، همچنین مطالعه استانداردهای سازمان هواپیمایی کشوری و استانداردهای جهانی مرتبط، انجام و موارد مورد نیاز مشخص شد.

به‌منظور استفاده از ظرفیت و توانمندی داخل کشور، ابتدا استعلام‌های لازم از طریق شرکت‌های سازنده داخلی اقلام روشنایی صورت پذیرفت، اما به‌دلیل ویژه بودن این اقلام از لحاظ فنی، محل استفاده و الزام به گرفتن تأییدیه‌های ضدگاز و تأییدیه‌های سازمان‌های هواپیمایی برای این محصولات، پس از دریافت پاسخ استعلام‌های مورد نیاز مشخص شد که هیچ‌یک از سازندگان داخلی محصولی در این زمینه تولید نمی‌کنند.

بنابراین فراخوان از سازندگان خارجی با وجود مشکلات فراوان ناشی از وجود تحریم‌ها، انجام و در سال ۹۶ هم‌زمان با تهیه شناسنامه‌ای تحت عنوان رفع نواقص هلی‌دک‌های سکوهای بهره‌برداری منطقه لاوان، درخواست‌های خرید ملزومات روشنایی نیز صادر و با پیگیری‌های مکرر انجام‌شده و پس از طی مراحل اداری خرید، اقلام مورد نیاز در سال ۹۸ خریداری و پس از رفع موارد ابهام و مغایرت‌ها، در سال ۹۹ آماده نصب شد. در ادامه با استفاده از توان واحد تعمیرات سکوها، کارهای تعمیراتی در حداقل زمان ممکن انجام شد.

کد خبر 312123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =