خودکفایی منطقه ۸ عملیات انتقال گاز در ساخت IGV توربین

مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز از مونتاژ و ساخت IGV توربین تأسیسات تقویت فشار گاز زنجان از سوی کارشناسان این منطقه خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، فیروز خدایی در این باره گفت: کارشناسان و متخصصان این منطقه با تکیه بر توان داخلی، با ساخت و مونتاژ موفق IGV توربین تأسیسات تقویت فشار گاز زنجان، افزون بر صرفه‌جویی قابل توجه ارزی و ریالی، افتخاری دیگر در تداوم خوداتکایی منطقه رقم زدند.

وی افزود: با در نظر گرفتن هزینه بالای تأمین تجهیزات جدید، طرح IGV توربین تأسیسات تقویت فشار گاز زنجان از سوی پیمانکار طراحی و پس از بررسی کارشناسان و متخصصان منطقه ۸ عملیات انتقال گاز این قطعه بدون توقف توربین و با کمترین هزینه، بومی‌سازی شد و با موفقیت در مدار عملیات قرار گرفت.

مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز با بیان اینکه این طرح اهمیت بالایی دارد، اظهار کرد: با دستیابی به این فناوری، ضمن افزایش ضریب اطمینان پایداری انتقال گاز، از هدررفت سرمایه‌های ملی جلوگیری می‌شود و با اثبات توانمندی همکاران، گام‌های بزرگی در خوداتکایی هرچه بیشتر و کاهش وابستگی برداشته شده است.

خدایی یادآور شد: تعهد به مسئولیت‌های اجتماعی ایجاب می‌کند افزون بر توجه به مقوله خوداتکایی و انجام مأموریت سازمانی، توجه ویژه‌ای به توانمندسازی سازندگان داخلی و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و صاحبان ایده داشته باشیم.

کد خبر 312154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =