سرپرست اداره کل تشکیلات، روش‌ها و تعالی سازمانی وزارت نفت منصوب شد

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت در حکمی، علی غرایاق زندی را به سرپرستی اداره کل تشکیلات، روش‌ها و تعالی سازمانی این معاونت منصوب کرد.

به گزارش شانا، در حکم انتصاب فرزین مینو خطاب به غرایاق زندی آمده است: «با عنایت به تخصص، تجربیات ارزشمند و توانمندی‌های جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست اداره کل تشکیلات، روش‌ها و تعالی سازمانی منصوب می‌شوید.

ساماندهی و چابک‌سازی ساختارهای مجموعه وزارت نفت و شرکت‌های اصلی و تابعه، به‌روزنمایی نظام‌های سازمان‌دهی، طبقه‌بندی و ارزیابی مشاغل صنعت نفت و بهره‌وری با بهره‌گیری از روش‌های نوین مدیریت و مهندسی سیستم‌ها و طراحی و تحلیل شغل و متناسب‌سازی سازمان‌ها و نظام‌ها با توجه به راهبردها و اولویت‌های کلان منابع انسانی وزارت نفت، از جمله وظایف آن اداره کل خواهد بود.

برنامه‌ریزی و اقدام در جهت به‌کارگیری نیروهای شایسته، متخصص، متعهد و جوان و اتخاذ تدابیر و راهبردهای لازم در جهت بهبود کارایی و اثربخشی فرآیندها، نظام‌ها و ساختارهای مجموعه وزارت نفت و شرکت‌های اصلی و تابعه درچارچوب سیاست‌های کلان وزارت نفت از جمله مأموریت‌های جنابعالی است.

امید است در پرتو الطاف الهی شاهد به ثمر رسیدن تلاش‌ها و توفیقات جنابعالی و همکارانتان در انجام وظایف محوله همسو با تحقق اهداف عالیه صنعت نفت باشیم».

کد خبر 312208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =