توانمندی ایرانی‌ها در نمایشگاه نفت بیانگر شکست تحریم است

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: حضور شرکت‌های داخلی در نمایشگاه نفت امسال، بیانگر شکست تحریم‌های حداکثری آمریکاست.

سیدموسی موسوی، امروز (جمعه، سوم بهمن‌ماه) در حاشیه آیین گشایش بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به خبرنگار شانا گفت: این نمایشگاه که امسال با شعار «نفت ملی، کالا و خدمات ایرانی» برگزار می‌شود، به نوعی توانمندی شرکت‌ها و سازندگان داخلی صنعت نفت را به نمایش می‌گذارد.

وی با بیان اینکه امروز نوک پیکان جنگ اقتصادی دشمن به سمت صنعت نفت ایران است، افزود: دشمن درصدد بود صادرات نفت ایران را به صفر برساند و در بخش بنزین نیز برای ما مشکلاتی ایجاد کند، اما در این بخش شکست خورد، صادرات نفت ایران با روش‌های مختلف تداوم دارد و در بنزین نیز نه‌تنها خودکفا شده‌ایم، بلکه در این بخش صادرکننده هم هستیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز با وجود تحریم، روی پای خود ایستاده‌ایم و بسیاری از پروژه‌های کلان صنعت نفت و پتروشیمی را با حضور و توان متخصصان ایرانی و نیروهای بومی افتتاح کرده‌ایم.

موسوی با بیان اینکه استحکام صنعت نفت کشور در سطحی است که هجمه‌های تحریم و تهدیدها تأثیر چندانی نخواهد داشت، گفت: انتظار هم از صنعت نفت در واقع همین استحکام و شادابی است، حضور شرکت‌های داخلی در نمایشگاه نفت امسال، بیانگر شکست تحریم‌های حداکثری آمریکاست.

بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از ساعت ۹ تا ۱۷ دایر است و روز دوشنبه (ششم بهمن‌ماه) به کار خود پایان می‌دهد.

کد خبر 312372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =