روند توسعه صنعت نفت ایران با وجود تحریم‌ها ادامه دارد

نماینده تجاری روسیه در ایران اعلام کرد که صنعت نفت ایران با وجود تحریم‌ها همچنان در حال توسعه و بهره‌برداری از پروژه‌های کلان نفتی، گازی و پتروشیمی است.

نماینده تجاری روسیه در ایران امروز (جمعه، سوم بهمن‌ماه) پس از پایان آیین گشایش بیست‌وپنجمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران به خبرنگار شانا گفت: ما آماده‌ایم با بهبود شرایط تحریم، همکاری‌های خود را با بخش نفت و گاز ایران افزایش دهیم.

وی با اشاره به نقش نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در نمایش توانمندی‌ و ظرفیت شرکت‌های ایرانی افزود: امیدواریم این نمایشگاه به برقراری ارتباط‌ بیشتر بین شرکت‌های ایرانی و روس کمک کند و بتوانیم پس از برطرف شدن مشکل تحریم‌ها، همکاری‌های دوجانبه را گسترش دهیم.

نماینده تجاری روسیه با اشاره به اهمیت افزایش روابط تجاری شرکت‌های ایرانی و خارجی تصریح کرد: همه شرکت‌ها منتظر لغو تحریم‌های ایران هستند تا بتوانند با همکاری‌های تجاری با ایرانی‌ها را ازسرگیرند.

نمایشگاه نفت امسال که به‌دلیل شیوع بیماری کرونا در تاریخ معمول هرساله (اردیبهشت‌ماه) برگزار نشد، صبح امروز با حضور وزیر نفت و مدیران ارشد صنعت نفت، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سفیران کشورهای خارجی در تهران و دیگر مسئولان، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش یافت.

در این نمایشگاه، شرکت ملی نفت و صنایع بالادستی در سالن ۸ و ۹، دانشگاه‌ها و مراکز علمی، استارت‌آپ‌ها، شتاب‌دهنده‌ها و پارک‌های علم و فناوری در سالن ۱۰ و ۱۱، پتروشیمی و صنایع مرتبط در سالن ۱۴ و ۱۵، گاز و صنایع مرتبط، لوله و پوشش لوله و شیرآلات در سالن ۳۸، پالایش و پخش و صنایع مرتبط در سالن ۴۱، ماشین‌های دوار در سالن ۷، اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی ایران در سالن ۵ و انجمن‌های تخصصی نفت و دیگر شرکت‌ها هر یک در سالن‌های جداگانه قرار گرفته‌اند.

بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از ساعت ۹ تا ۱۷ دایر است و ششم بهمن‌ماه به کار خود پایان می‌دهد.

کد خبر 312385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =