خودکفایی در تجهیزات صنعت نفت و حفاری با وجود تحریم‌ها

مدیر فروش شرکت همگام صنعت گفت: سانتریفیوژ دکانترهای ساخت این شرکت باوجود تحریم‌ها، در شرکت‌های صنایع حفاری و پتروشیمی با عملکردی مطلوب در حال بهره‌برداری هستند.

کیوان فدایی، در حاشیه بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، با بیان اینکه شرکت همگام صنعت در سال ۸۶ به‌منظور طراحی، ساخت و تأمین قطعات و تجهیزات صنعتی، به‌ویژه صنایع مرتبط با شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی تأسیس شده است، گفت: این شرکت با تکیه بر تجربه نیروهای متخصص داخلی تحصیلکرده دانشگاه‌های معتبر کشور و بهره‌گیری از دانش فنی مهندسی معکوس، تاکنون توانسته فعالیت‌های گسترده و موفقی همسو با خودکفایی صنایع کشور انجام دهد.

وی با تأکید بر اینکه دیدگاه بلندمدت این شرکت بر مبنای همگرایی با نیاز کارفرمایان و بهره‌گیری از تجربه‌های گذشته با فناوری نو و نوآوری‌هاست، افزود: شرکت همگام صنعت با استفاده از نیروهای متخصص و به‌کارگیری فناوری‌های روزآمد مربوط، موفق به ساخت و بومی‌سازی تجهیزات پیچیده مورد نیاز صنایع نفت، گاز و پتروشیمی شده است.

مدیر فروش شرکت همگام صنعت ادامه داد: در سال‌های اخیر، این شرکت همسو با دستیابی به اهداف بلند خود و ساخت پیچیده‌ترین تجهیزات مورد نیاز صنعت کشور، تجهیز سانتریفیوژ دکانتر را ساخته و بومی‌سازی کرده است. سانتریفیوژ دکانترهای ساخت این شرکت هم‌اکنون در شرکت‌های صنایع حفاری و پتروشیمی با عملکرد مطلوب در حال بهره‌برداری هستند.

فدایی عنوان کرد: این شرکت با توجه به دارا بودن قابلیت‌ها و توانمندی‌های خود، این امکان را دارد که براساس نیاز مشتریان در حوزه تجهیزات سانتریفیوژ دکانتر، انواع پمپ سانتریفیوژ و کمپرسور، اقدام به طراحی و ساخت قطعات با بهترین کیفیت و در حداقل زمان ممکن کند.

وی افزود: این شرکت با برنامه‌ریزی‌های دقیق توانسته است کمترین آسیب را از تحریم ببیند که نمونه آن بومی‌سازی سانتریفیوژ دکانتر است، این شرکت همچنین برای صادرات محصولات خود به کشورهای منطقه برنامه‌هایی در حال اجرا دارد.

مدیر فروش شرکت همگام صنعت فضای نمایشگاه امسال را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: نمایشگاه امسال می‌تواند فضایی مناسب برای تبادل‌نظر میان شرکت‌های معتبر داخلی در صنعت نفت کشور باشد.

بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از ساعت ۹ تا ۱۷ دایر است و ششم بهمن‌ماه به کار خود پایان می‌دهد.

کد خبر 312390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =