نمایشگاه نفت ویترین دستاوردهای داخلی صنعت نفت است

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایشگاه نفت، چهره واقعی صنعت نفت کشور را به نمایش می‌گذارد، گفت: نمایشگاه نفت ویترین دستاوردهای داخلی صنعت نفت است.

فریدون عباسی، امروز (جمعه، سوم بهمن‌ماه) در حاشیه بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به خبرنگار شانا گفت: این‌گونه نمایشگاه‌ها از این جهت قابل توجه است که چهره واقعی صنعت نفت کشور را به نمایش می‌گذارد، زیرا در فضای مجازی نمی‌توان چنین توانمندی را به نمایش گذاشت.

وی افزود: نمایش دستاوردهای کشور در بخش نفت و گاز به‌صورت فیزیکی بسیار مهم است، زیرا شرکت‌های مختلف از نزدیک با یکدیگر تبادل نظر دارند، یا مذاکراتی میان آنها انجام می‌شود که در فضای مجازی امکان آن وجود ندارد.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه موضوع حمایت از ساخت داخل باید بیشتر مورد توجه مسئولان قرار گیرد، تصریح کرد: بازار برای محصولات داخلی باید مهیا شود، همچنین در بخش صادرات، به‌ویژه در اقلام چندمنظوره نیز باید هدف‌گذاری کنیم.

عباسی تصریح کرد: توجه به ساخت داخل و هدف‌گذاری برای صادرات، کشور را از واردات کالاها در صنعت نفت بی‌نیاز خواهد کرد و این موضوع بدون‌شک اشتغال‌زایی نیز به همراه دارد.

بیست‌وپنجمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی امروز (جمعه، سوم بهمن‌ماه) با شعار «نفت ملی، کالا و خدمات ایرانی» در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرد.

کد خبر 312381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =