۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
  • کد خبر: 312379
ظرفیت‌های مطلوبی در صنعت نفت ایران وجود دارد

سفیر اندونزی در تهران ظرفیت‌های موجود در صنعت نفت ایران و توان متخصصان ایرانی فعال در این حوزه را مطلوب ارزیابی کرد.

رونی پراستیو یولیانتورو امروز (جمعه، سوم بهمن‌ماه) پس از پایان آیین گشایش بیست‌وپنجمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران به خبرنگار شانا گفت: صنعت نفت ایران دارای ظرفیت‌های مطلوبی برای جذب سرمایه است و فناوری مطلوب و متخصصان برجسته‌ای دارد.

وی ضمن مطلوب برشمردن روابط ایران و اندونزی در زمینه‌های سیاسی و اقتصادی، ابراز امیدواری کرد مناسبات و همکاری‌های تهران و جاکارتا در سطوح مختلف بیش از این بهبود یابد. 

سفیر اندونزی در ایران افزایش روابط دوجانبه ایران و اندونزی را منوط به بهبود فضای بین‌المللی و شرایط ایران دانست.

نمایشگاه نفت امسال که به‌دلیل شیوع بیماری کرونا در تاریخ معمول هر ساله (اردیبهشت‌ماه) برگزار نشد، صبح امروز با حضور وزیر نفت و مدیران ارشد صنعت نفت، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سفیران کشورهای خارجی در تهران و دیگر مسئولان، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش یافت.

در این نمایشگاه، شرکت ملی نفت و صنایع بالادستی در سالن ۸ و ۹، دانشگاه‌ها و مراکز علمی، استارت‌آپ‌ها، شتاب‌دهنده‌ها و پارک‌های علم و فناوری در سالن ۱۰ و ۱۱، پتروشیمی و صنایع مرتبط در سالن ۱۴ و ۱۵، گاز و صنایع مرتبط، لوله و پوشش لوله و شیرآلات در سالن ۳۸، پالایش و پخش و صنایع مرتبط در سالن ۴۱، ماشین‌های دوار در سالن ۷، اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی ایران در سالن ۵ و انجمن‌های تخصصی نفت و دیگر شرکت‌ها هر یک در سالن‌های جداگانه قرار گرفته‌اند.

بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از ساعت ۹ تا ۱۷ دایر است و ششم بهمن‌ماه به‌ کار خود پایان می‌دهد.

کد خبر 312379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =