زنگنه: به آینده شرکت‌های دانش‌بنیان امیدوارم

وزیر نفت در حاشیه روز نخست بیست‌وپنجمین نمایشگاه نفت ایران تأکید کرد: به آینده شرکت‌های دانش‌بنیان بسیار امیدوارم.

بیژن زنگنه امروز (جمعه، سوم بهمن‌ماه) در حاشیه بازدید از بیست‌وپنجمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با اشاره به اینکه به آینده شرکت‌های دانش‌بنیان بسیار امیدوارم و بسیار به این شرکت‌ها فکر کرده‌ام، به خبرنگار شانا گفت: ایجاد پارک فناوری نفت و گاز ری، صندوق پژوهش و فناوری و تعریف پروژه‌های پیشران ازسوی وزارت نفت بسیار به این شرکت‌ها کمک و آنها را فعال می‌کند.

وی با بیان اینکه دانش‌بنیان‌ها، شرکت‌های بسیار خوبی برای آینده صنعت نفت ایران هستند و اهداف توسعه آنها در سال‌های آینده محقق می‌شود، افزود: این شرکت‌ها در بخش‌های پیچیده خدمات مهندسی ایفای نقش می‌کنند.

وزیر نفت با تأکید بر اینکه همکاری صنعت نفت با دانشگاه‌ها طبق قراردادها در حال انجام است و فقط باید کمک کرد که تعهدهای طرفین درست و به‌موقع انجام شود، ادامه داد: دانش‌بنیان‌ها بیشتر باید با مدیریت پارک فناوری نفت و گاز ری و صندوق پژوهش و فناوری در ارتباط باشند و وزارت نفت هم از آنها حمایت می‌کند.

وزیر نفت امروز پس از گشایش بیست‌وپنجمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، بیش از سه ساعت از سالن‌های ۳۱A، ۱۰ و ۱۱ و ۶ و ۷ که شرکت‌های دانش‌بنیان و سازندگان داخلی در آنجا غرفه برپا کرده‌اند بازدید کرد.

کد خبر 312402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =