ارائه نقشه راه توسعه فناوری‌های سنگ‌های کربناته در ناحیه دشت آبادان

نقشه راه توسعه فناوری‌های سنگ‌های کربناته در ناحیه دشت آبادان در حاشیه بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ارائه شد.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه خوارزمی، بیژن زنگنه، وزیر نفت دیروز (جمعه، سوم بهمن‌ماه) در حاشیه برگزاری بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ضمن بازدید از غرفه دانشگاه خوارزمی از تازه‌ترین دستاوردهای پژوهشی این دانشگاه در زمینه تدوین نقشه راه توسعه فناوری‌های سنگ‌های کربناته در ناحیه دشت آبادان ازسوی جهانبخش دانشیان، مدیر مرکز پژوهشی نفت این دانشگاه قرار گرفت.

فناوری‌های سنگ‌های کربناته در ناحیه دشت آبادان مبتنی بر نگاه بازاری و حرکت در مسیر کشش بازار است که چالش‌های مرتبط شناسایی و فناوری‌های آنها نیز معین شده است.

پروژه توسعه فناوری‌های سنگ‌های کربناته در دشت آبادان بین دانشگاه خوارزمی و شرکت ملی نفت ایران با نظارت عالی مدیریت اکتشاف و با حمایت مالی مدیریت پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران امضا شده است.

سعود کرباسیان، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران نیز از غرفه دانشگاه خوارزمی در بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بازدید کرد.

بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از سوم تا ششم بهمن‌ماه در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و غرفه دانشگاه خوارزمی در سالن ۱۰ و ۱۱ پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

کد خبر 312427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =