۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹
  • کد خبر: 312550
دعوت شرکت گاز از دانش‌بنیان‌ها برای همکاری

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد که شرکت گاز آماده همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان و تولیدی است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مسعود زردویان در حاشیه بازدید از بیست‌وپنجمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گفت: ما همواره در این نمایشگاه‌ها در جست‌وجوی تأمین نیازهایمان از شرکت‌های سازنده داخلی هستیم که همسو با این موضوع در سال‌های گذشته اقدام‌های بسیار ارزشمندی انجام شد و بخش عمده‌ای از نیازهای صنعت گاز را از داخل کشور تأمین کرده‌ایم.

وی ادامه داد: البته در مواردی هم توافق‌هایی انجام شده و ما موفق شدیم تفاهم‌نامه‌ها و قراردادهایی را در این زمینه امضا کنیم.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران  تصریح کرد: ما همین‌جا اعلام می‌کنیم اگر شرکت دانش‌بنیان یا هر شرکت تولیدی دیگری آمادگی تولید یا ارائه خدمات را در صنعت گاز و پالایشگاه‌های گاز دارند، به ما مراجعه کنند تا ان‌شاءالله بتوانیم همکاری مناسبی با یکدیگر داشته باشیم.

زردویان درباره وضع تولید گاز کشور نیز اظهار کرد: اکنون شرایط تولید ما در یکی از بهترین شرایط عملیاتی قرار دارد و خوشبختانه با حداکثر توان در بالاترین ظرفیت تولید در حال خدمت‌رسانی به مردم عزیزمان هستیم.

کد خبر 312550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =