ضریب اطمینان شبکه گاز استان تهران به ۱۰۰ درصد می‌رسد

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران از ضریب اطمینان ۱۰۰ درصدی شبکه گاز در استان تهران تا سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سعید توکلی در حاشیه بازدید از بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در این باره گفت: هم‌اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و بیش از ۹۷ درصد جمعیت روستایی استان تهران از گاز طبیعی بهره‌مند هستند که امیدواریم به‌زودی در بخش روستایی نیز به ۱۰۰ درصد پوشش خانوار برسیم که در این صورت، جزو استان‌های سبز کشور می‌شویم.

وی با بیان اینکه تا پایان امسال ۲۷ روستای دیگر گازرسانی می‌شود، اظهار کرد: برنامه داریم تا سال ۱۴۰۰ و بر اساس افق تعیین‌شده ازسوی شرکت، بتوانیم همه جمعیت استان تهران را گازرسانی کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران درباره اقدام‌های این شرکت در حوزه مسئولیت اجتماعی، تصریح کرد: بهینه‌سازی مصرف و آشنایی و همکاری طرف‌های ذینفع، مشترکان و مصرف‌کننده‌ها با این مقوله از جمله اقدام‌های انجام‌شده است.

توکلی در پایان، در باره بستر مقاوم‌سازی در استان تهران، گفت: این کار از سال‌های گذشته آغاز شده و با توجه به بهره‌برداری و الگوبرداری از اوزاکای ژاپن، این پروژه در حال اجراست و امیدواریم با توانایی و ظرفیت بسیار خوبی که در گاز استان تهران است، بتوانیم بحث مقاوم‌سازی شبکه را تا سال ۱۴۰۰، به ۱۰۰ درصد برسانیم.

کد خبر 312573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =