برنامه‌ریزی برای گردآوری اطلس فعالیت‌های نفت خزر

مدیرعامل شرکت نفت خزر گفت: درصدد گردآوری اطلسی از فعالیت‌های اکتشافی، توسعه‌ای و تولیدی از گذشته، حال و آینده این شرکت هستیم.  

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، علی اصولی در حاشیه بیست‌وپنجمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی افزود: لازمه تحقق این کار آن است که اطلاعات و داده‌هایی را از کشورهای همسایه و از فعالیت‌های اکتشافی که می‌تواند زمینه مناسبی برای دیگر فعالیت‌های تخصصی باشد، جمع‌آوری کنیم.

وی گفت: فعالیت‌های پژوهشی در رأس فهرست اولویت‌های این شرکت قرار دارد، به‌طوری که در این زمینه به پیشرفت‌های مطلوبی دست یافته‌ایم.

مدیرعامل شرکت نفت خزر با اشاره به شرایط خاص دریای خزر و سیاست‌های بالادستی در خصوص فعالیت‌های شرکت نفت خزر در این حوزه عنوان کرد: در سال‌های اخیر برای فعالیت‌های گسترده توسعه‌ای و تولیدی در دریای خزر با شرایطی ویژه روبه‌رو بوده‌ایم، همچنین توسعه فعالیت‌های علمی - پژوهشی در دستور کار قرار دارد و بیش از پیش به عملکردهای پژوهشی به‌ویژه در حوزه اکتشاف هم در بخش خشکی و هم دریا پرداخته‌ایم.

اصولی همچنین به آماده بودن دکل و شناورهای این شرکت اشاره کرد و از مذاکره با پیمانکاران ایرانی در زمینه‌های تعمیرات و خدمات خبر داد.

کد خبر 312583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =