پتروپارس قرارداد ۳.۹ میلیون یورویی با لوله‌گستر اسفراین امضا می‌کند

شرکت پتروپارس به‌منظور تأمین لوله‌های جداری مورد نیاز خود در طرح توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی، در روزهای آینده قراردادی به ارزش تقریبی ۳.۹ میلیون یورو با لوله‌گستر اسفراین امضا می‌کند.

حمیدرضا مسعودی امروز (دوشنبه، ششم بهمن‌ماه) در حاشیه بازدید از بیست‌وپنجمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، با اشاره به قراردادی که روز یکشنبه (پنجم بهمن‌ماه) بین پتروپارس و لوله‌گستر اسفراین امضا شد، ادامه داد: این قرارداد به ارزش ۶.۵ میلیون یورو با هدف تأمین لوله‌های جداری چاه‌های میدان فروزان با شرکت لوله‌گستر اسفراین امضا شد و در روزهای آینده نیز قرارداد دیگری بین این دو مجموعه به‌منظور تأمین لوله‌های جداری در طرح توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی امضا خواهد شد که ارزش آن حدود ۳.۹ میلیون یوروست.

وی برگزاری نمایشگاه را فرصتی مناسب برای همکاری هرچه بیشتر میان صنعتگران ایرانی و فعالان در زمینه‌های مختلف پیمانکاری، مشاوره، ساخت تجهیزات و... عنوان کرد و گفت: پتروپارس هم تلاش کرده است از این فرصت به نحو مطلوب استفاده کند و در این زمینه، مذاکرات سازنده‌ای را در نمایشگاه دنبال کرده است.

به گفته مسعودی، پتروپارس رویکرد استفاده حداکثری از ظرفیت‌های سازندگان داخلی را در دستور کار دارد و تامین عمده قطعات و تجهیزات مورد نیاز این شرکت از محل تولیدات سازندگان ایرانی در مسیر اجرای پروژه‌های مختلف در سطح صنعت نفت مؤید این رویکرد است. 

کد خبر 312641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =