۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
  • کد خبر: 313096
مدیران پتروشیمی درگذشت حسن بیگی را تسلیت گفتند

مدیران صنعت پتروشیمی در پیام‌هایی جداگانه‌، درگذشت حسن بیگی، پیشکسوت صنعت پتروشیمی را تسلیت گفتند.

به گزارش شانا، پیشکسوت و چهره نام‌آشنای صنعت پتروشیمی که چهار دهه از زندگی خود را صرف توسعه این صنعت کرده بود، دیروز (دوشنبه، ۱۴ بهمن‌ماه) به دیار باقی شتافت، مدیران صنعت پتروشیمی و مسئولان کشوری این ضایعه را با انتشار پیام‌هایی جداگانه تسلیت گفته‌اند.

پیام تسلیت بهزاد محمدی، معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی

هو الحی القیوم

مهندس حسن بیگی، در بیش از سه دهه اخیر یکی از چهره‌ها و مدیران نامدار صنعت پتروشیمی است که با سابقه درخشان و خستگی ناپذیرش، الگوی تلاش صادقانه در توسعه صنعت پتروشیمی بود.

ضمن قدردانی از تعهد ماندگار او به صنعت پتروشیمی، از خداوند منان برای آن مرحوم سفرکرده غفران واسعه الهی و برای بازماندگان و همکاران صنعت پتروشیمی صبری جمیل و اجری جزیل مسئلت می‌نماییم.

پیام تسلیت محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

هوالحی الذی لایموت

خبر درگذشت شادروان مهندس حسن بیگی، از چهره‌های ماندگار صنعت نفت و پتروشیمی کشور مایه تأسف و تألم بسیار شد.

ایشان از نسل مدیران سختکوش، متعهد، پاکدست و معتقد به امداد الهی برای انجام اقدام‌های بزرگ بود. امیدوارم مدیران نسل‌های بعدی کشور، روش و منش این اسوه‌های تلاش را سرلوحه خود قرار دهند. مدیریت پروژه یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری‌های ذیل صندوق‌های بازنشستگی که ثمره آن در مجموعه افتخارآفرین پتروشیمی جم به منصه ظهور رسید، باقیات الصالحاتی است که نتایج آن تا سال‌ها، برای بازنشستگان ارجمند کشوری، تأمین اجتماعی و ... ماندگار خواهد بود.

ضمن عرض تسلیت به همکاران ارجمندم در صندوق‌های بازنشستگی و صنعت پتروشیمی و نفت کشور، از خداوند بلندمرتبه برای آن مرحوم، علو درجات و برای خانواده ارجمند و همه دوستان، شاگردان و علاقه‌مندان به ایشان، صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.

پیام تسلیت سپهدار انصاری نیک، مدیرعامل پتروشیمی مرجان

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت ناگهانی همکار گرانقدر جناب مهندس «حسن بیگی» مدیرعامل اسبق شرکت پتروشیمی مرجان موجب تأثر و تأسف فراوان شد. این شخصیت پرتلاش و سختکوش با روحیه و تخصص کم‌نظیر خود سال‌های متمادی در صنعت پتروشیمی و در سطوح عالی مدیریت به‌ویژه در تأسیس و احداث طرح‌های بزرگی همچون پتروشیمی اراک، پتروشیمی جم و به‌ویژه پتروشیمی مرجان با عملکرد شایسته و کارآمد منشأ اثر واقع شد.

ایشان به‌واقع نمونه‌ای بارز با سبک رهبری خاص خود در مدیریت پروژه در صنعت بزرگ پتروشیمی بود که به آسانی جای ایشان پر نمی‌شود و یقیناً خدمات ارزشمند و نام نیک این انسان وارسته در یادها و خاطرات صنعت پتروشیمی کشور ماندگار خواهد بود .

ضمن تسلیت به خانواده گرامی ایشان و تمامی همکاران از درگاه خداوند متعال آرزوی مغفرت برای روح آن زندهیاد و صبر و شکیبایی برای اعضای خانواده، بازماندگان، دوستان و همکاران ایشان مسئلت می‌نمایم.

پیام تسلیت مجتبی طاهری  نجف‌آبادی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه هلدینگ خلیج فارس

انا لله و انا الیه راجعون                 

بسیار ناباورانه است شنیدن خبر پرواز ملکوتی مردی بزرگ از خانواده بزرگ صنعت نفت و پتروشیمی!

از زمانی که آن عزیز تلاشگر را شناختم لحظه‌ای آرامش نداشت؛ همواره در اندیشه توسعه، تولید و آغاز کاری جدید بود تا برگ زرینی بر آثار ارزشمند خود بیفزاید.

از مدیرعاملی فارابی، ایران نیپون، در سال ۶۰ تا به دوش گرفتن کارهای بسیار سنگین در پتروشیمی اراک و پس از آن با به ثمر رساندن آخرین واحد در اراک، وارد پتروشیمی جم شد و چقدر زحمات شبانه‌روزی متحمل شد تا آن عظمت را به ثمر رسانید که اثری بس بزرگ بود و تنها از آن مرد شجاع و پرکار می‌توانست چنین مجتمعی متولد شود و نهایتاً، پتروشیمی جم را تقدیم ملت ایران کرد، بی‌درنگ مدیرعاملی پتروشیمی مرجان را به‌عهده گرفت و آن را در شرایط سخت به ثمر رسانید که اکنون در حال تولید است و سپس همکاری خود را با صندوق بازنشستگی و شستان در طرح‌های مختلف آغاز کرد و در چند ماه اخیر به کمک پتروشیمی جم، برای به ثمر رساندن یکی از واحدهای در حال ساخت آن شتافت. او واقعاً آرام و قرار نداشت تا بار افتاده‌ای را برای صنعت پتروشیمی بدون منت بلند کند و در جای‌ جای پتروشیمی اثرات ارزشمندی از ایشان می‌درخشد.

اصلاً نمی‌شود باور کرد؛ که با این جوش‌وخروش، پرواز کرده باشد!

پیام تسلیت اکبر افتخاری، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری

درگذشت مهندس حسن بیگی از پیشکسوتان صنعت پتروشیمی کشور و از بنیانگذاران شرکت پتروشیمی جم را که از مهم‌ترین مجموعه‌های صنعتی تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری محسوب می‌شود به خانواده محترم و بازماندگان و نیز کارکنان و مدیران صنعت پتروشیمی به‌ویژه مجموعه پتروشیمی جم تسلیت می‌گویم.

مرحوم مهندس بیگی طی سال‌های سال ۱۳۸۰ الی ۱۳۸۹ در پیشبرد و اعتلای پتروشیمی جم از هیچ کوششی دریغ نکرد و همواره برای رسیدن به اهداف شرکت همگام و همراه متخصصان گام‌های استواری برداشت و توانست با همت و درایت نام و برند پتروشیمی جم را در داخل و خارج از کشور معرفی کند.

مدیرعاملی شرکت‌های پتروشیمی اراک و مرجان و عضویت در هیئت مدیره شرکت پتروشیمی دهلران از دیگر سوابق ایشان در این صنعت بوده است. مرحوم مهندس بیگی تا آخرین روزهای حیات نیز به شکلی فعال در صحنه خدمت به توسعه صنعت و انتقال تجربه خود به مدیران و نیروهای نسل جدید پتروشیمی کشور حضور داشت و از آذرماه امسال، به نمایندگی از پتروشیمی جم در هیئت مدیره شرکت پلیمر کنگان منصوب شده بود که مشاوره‌ها و نظرات ایشان در پیشبرد این پروژه مهم، تاثیرگذار بود.

پیام تسلیت عبدالکریم پهلوانی، مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر

اِنَّا لِلَه وَ اِنَّا اِلَیْهِ رَاجِعُوْنَ

با نهایت تأسف و اندوه ضایعه درگذشت مهندس حسن بیگی از پیشکسوتان صنعت پتروشیمی را که توسعه این صنعت مدیون خدمات ارزشمند و ماندگار ایشان استبه جامعه صنعت پتروشیمی و خانواده معزز ایشان تسلیت می‌گویم.

بر همگان و بةویژه خانواده صنعت پتروشیمی کشور آشکار است که آن مرحوم از بنیانگذاران و مدیران پرتلاش صنعت پتروشیمی کشور بوده و کارنامه درخشانی در این صنعت از خود به یادگار گذاشته است.

جامعه صنعت پتروشیمی کشور گواهی می‌دهد که مرحوم مهندس حسن بیگی در پیشبرد و اعتلای این صنعت از هیچ کوششی دریغ نکرد و بی‌شک آیندگان از اقدام‌های ماندگار ایشان به نیکی یاد خواهند کرد.

از درگاه خداوند برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان محترمشان آرزوی صبر و اجر دارم.
 

پیام تسلیت محمدرضا سعیدی، مدیر عامل پتروشیمی جم

انا لله و انا الیه راجعون

روح تلاشگر و کارآفرین مرد بزرگ و سردار توسعه پتروشیمی ایران به ملکوت اعلی پیوست.

مهندس حسن بیگی، این سرمایه گرانبها و تجربه بزرگ و کم‌تکرار در حوزه پتروشیمی ایران، ناباورانه از میان ما رفت و مجموعه بزرگ پتروشیمی جم را عزادار کرد. انسان سختکوشی که به‌تازگی در میان سرور ما، ریاست هیئت مدیره شرکت توسعه پلیمر کنگان از شرکت‌های زیرمجموعه جم را به‌عهده گرفته بود تا این پروژه را نیز به ثمر برساند.

اینجانب این ضایعه بزرگ را به خانواده گرامی ایشان، جامعه بزرگ پتروشیمی ایران علی‌الخصوص همکارانم در پتروشیمی جم که این مجموعه عظیم و مولد امروز ایران، یادگار تلاش، همت، تعهد و کارآفرینی اوست تسلیت عرض می‌کنم. همه ما، فروتنانه، قدردان زحمات مهندس حسن بیگی، این افتخار صنعت پتروشیمی ایران هستیم. علو درجات و مغفرت الهی را برای او مسئلت می‌کنیم.

 

پیام تسلیت سیدمحسن شمس، مدیرعامل پتروشیمی شیمی‌بافت

انا لله و انا الیه راجعون

ضایعه دردناک و باورنکردنی درگذشت مرد بی‌تکلف و تلاشگر، جناب آقای مهندس حسن بیگی موجب تأسف و تأثر فراوان خانواده بزرگ صنعت پتروشیمی ایران شد.

انسانی شریف، متخصص، بی‌ادعا، سرشار از روحیه جهادی که دغدغه‌ای جز سربلندی و عظمت ایران نداشت و بی‌وقفه در طول عمر پربرکت خود همیشه در فکر توسعه و تولید بود تا برگ زرینی دیگر در دفتر پرافتخار صنعت پتروشیمی این مرز و بوم رقم بزند.

خاطرات و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر ایشان در ساخت و راه‌اندازی پتروشیمی شازند، جم و مرجان که اوج مجاهدت‌های خالصانه ایشان بود هیچ‌وقت فراموش نخواهد شد؛ به‌راستی درگذشت این بزرگوار ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای صنعت پتروشیمی کشور است.

برای این مرد بزرگ که جز خوبی، خدمت و عمل صالح از ایشان ندیدم و با پشتکار غیرقابل وصف خدمات ارزنده‌ای در این صنعت از خود به یادگار گذاشتند؛ از حضرت حق طلب رحمت و آمرزش نموده و برای خانواده محترمشان صبر و شکیبایی آرزومندم.

پیام تسلیت مدیرعامل و کارکنان شرکت پتروشیمی بوشهر

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت جناب آقای مهندس حسن بیگی، بزرگمرد صنعت پتروشیمی کشور و مدیرعامل اسبق شرکت‌های پتروشیمی شازند اراک، جم و مرجان که عمر شریف و تمام تلاش خود را در جهت اعتلا و پیشبرد این صنعت عظیم صرف نمود، به خانواده محترم ایشان و خانواده بزرگ پتروشیمی تسلیت عرض می‌نماییم.

پیام تسلیت مدیریت و کارکنان پتروشیمی مروارید

انا لله و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت آقای مهندس حسن بیگی از پیشکسوتان پتروشیمی و چهره ماندگار صنعت نفت را به خانواده محترم ایشان و همچنین خانواده بزرگ پتروشیمی تسلیت عرض می‌نماییم.

روحش شاد و یادش گرامی باد.

کد خبر 313096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =