استان کرمان در بخش گازرسانی نیازمند توجه بیشتری است

معاون اول رئیس‌جمهوری با بیان اینکه استان کرمان در بخش گازرسانی نیازمند توجه بیشتری است، گفت: بخش روستایی به توجه بیشتری نیاز دارد و لازم است با تمرکز جدی ازسوی وزارت نفت شاهد گازرسانی به مناطق روستایی استان کرمان باشیم.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رئیس‌جمهوری، اسحاق جهانگیری، عصر سه‌شنبه (۱۴ بهمن‌ماه) در دیدار با اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، استان کرمان را از استان‌های پرظرفیت و مهم کشور برشمرد و گفت: روند توسعه استان کرمان در سال‌های اخیر شتاب مناسبی داشته که لازم است این روند با سرعت بیشتر ادامه یابد.

وی با بیان اینکه استان کرمان در بخش معادن، سنگ آهن و مس استانی پرظرفیت است، افزود: نیروهای تحصیلکرده و متخصص در استان کرمان نیز از مزیت‌های کم‌نظیر این استان هستند.

معاون اول رئیس‌جمهوری تصریح کرد: تکمیل زیرساخت‌های استان کرمان مانند راه و راه‌آهن از مهم‌ترین نیازهای توسعه و پیشرفت استان است که اتصال جیرفت به بندر جاسک از طریق خطوط ریلی، از برنامه‌های مهم دولت است. جاسک در آینده از مهم‌ترین قطب‌های حمل‌ونقل دریایی خواهد بود و دولت طرح‌ها و برنامه‌های بسیار مهمی مانند صادرات نفت خام از جاسک و ایجاد بندری بزرگ در این منطقه را در دستور کار خود دارد.

در این نشست که حسینعلی امیری، معاون رئیس‌جمهوری در امور مجلس نیز حضور داشت، نمایندگان استان کرمان در مجلس به بیان مهم‌ترین مسائل و کاستی‌های کلان استان پرداختند و دغدغه‌های حوزه‌های انتخابیه خود را مطرح کردند.

ایجاد راه‌آهن، تکمیل راه‌های مواصلاتی، کمک به خودروسازی استان، افزایش تخت‌های بیمارستانی و توجه به بخش آب، برق و گاز استان از مهم‌ترین مطالبات نمایندگان استان کرمان در مجلس بود که در این نشست مطرح شد.

کد خبر 313097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =