عرضه نخستین محصول تولیدی پتروشیمی هگمتانه در بازار

مدیرعامل پتروشیمی هگمتانه همدان گفت: پس از یک ماه واکاوی محصول خروجی این پتروشیمی، نخستین محصول تولیدی پودر پی.وی.سی با درجه پزشکی و دارای استانداردهای جهانی در بازار عرضه شد.

به گزارش شانا به نقل از ایرنا، ناصر شمخانی افزود: نخستین محموله این محصول آماده و برای ارسال به کارخانه مورد نظر بارگیری شده است.

وی با تأکید بر اینکه تأمین خوراک اولیه این پتروشیمی از دغدغه‌های این مجموعه است، گفت: قرار بود خوراک اولیه از واحدهای تولیدکننده وی‌سی‌ام (VCM) پتروشیمی اروند و غدیر تأمین شود که تاکنون قراردادی در این زمینهمنعقد نشده است.

شمخانی با اشاره به اینکه این مجموعه برای نخستین بار در کشور پودر پی‌وی‌سی با درجه پزشکی استاندارد تولید می‌کند، بیان کرد: یک ماه تولیدات ما برای رسیدن به استانداردهای جهانی واکاوی و سرانجام محصول نهایی برای استفاده در حوزه پزشکی تولید و عرضه شد.

مدیرعامل پتروشیمی هگمتانه تصریح کرد: ما تلاش کردیم با قدرت وارد بازار شویم و با ارائه محصول دارای استانداردهای جهانی، نیاز مشتریان را تأمین کنیم.

وی اظهار کرد: اشتغال‌زایی اولیه این پتروشیمی ۲۰۰ نفر بود که با راه‌اندازی واحدهای جدید، فرصت‌های شغلی مجتمع به ۳۰۰ نفر افزایش یافت.

به گفته وی، نزدیک به ۹۰ درصد نیروهای شاغل در پتروشیمی هگمتانه از نیروهای بومی استان همدان هستند و با توجه به تخصصی بودن اشتغال در این حوزه، به‌کارگیری نیروهای متخصص ضروری است.

مجتمع پتروشیمی هگمتانه با سرمایه‌گذاری یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان، ۶ دی‌ماه امسال در یک ارتباط تصویری و با دستور رئیس‌جمهوری به بهره‌برداری رسمی رسید.

مجتمع پتروشیمی هگمتانه بزرگ‌ترین واحد تولیدی استان همدان است که محصولی کم‌نظیر به نام پی‌وی‌سی با درجه پزشکی تولید می‌کند و ظرفیت سالانه ۷۰ هزار تن محصول را دارد.

مجتمع هگمتانه نخستین پتروشیمی کشور در تولید پی‌وی‌سی با درجه پزشکی است.

کد خبر 313182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =