رفع مسائل حوزه منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی در سایه همدلی

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران در بازدید از پارس جنوبی اظهار کرد: مسائل حوزه منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی باید در سایه همدلی و کار گروهی حل و فصل شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، ولی‌الله دینی در نشستی تخصصی با مدیرعامل، مدیر منابع انسانی و رؤسای منابع انسانی پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان این مطلب، گفت: باید فعالیت‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان و متخصصان در این مجتمع بزرگ مشخص و دیده شود.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در این یک‌سال، یادآور شد: متأسفانه با شیوع این ویروس ارتباطی که باید در حوزه منابع انسانی ستاد شرکت ملی گاز ایران با کارکنان و متخصصان مناطق عملیاتی و به‌ویژه با همکاران مجتمع محقق می‌شد، بسیار کم‌رنگ شد و امیدواریم این مشکل با شیوه‌های نو و جدید برطرف شود.

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل گفت: طرح طبقه‌بندی مشاغل سبب می‌شود که شخص در جایگاه خود از مزایای شغلی آن جایگاه بهره‌مند شود. در این باره باید کارگروهی از مجتمع گاز پارس جنوبی و منابع انسانی ستاد شرکت ملی گاز ایران تشکیل شود و این کار با موفقیت به سرانجام برسد.

دینی با اشاره به دیگر طرح‌های اجرایی حوزه منابع انسانی، گفت: طرح بیمه تکمیلی یکی از کارهای مهم بوده که برای پیمانکاران و همه نیروها در حال پرداخت است.

وی در پایان اظهار کرد: باید روی استانداردها و رویه‌ها کنترل و نظارت بیشتری داشته باشیم، همچنین باید معیارها، انتخاب‌ها و انتصاب‌ها براساس شایسته‌سالاری و با روش‌های صحیح انجام شود تا آسیب‌ها در این باره کمتر و عدالت نصبی حکمفرما و رعایت شود.

تلاش برای رضایت‌مندی کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی

مسعود زردویان، مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران  نیز در این نشست اظهار کرد: مسائل حوزه منابع انسانی را باید تدوین، طبقه‌بندی و اولویت‌بندی و متناسب با این طبقه‌بندی، برای حل آنها تلاش کرد.

وی افزود: در حوزه منابع انسانی باید بسیار روشن و شفاف طرح مسئله و پیگیری کرد و در این مسیر همه توان و تلاش خود را به‌کار گرفت تا بتوان گام‌های‌ مثبتی در حوزه منابع انسانی برداشت.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران ادامه داد: بسیاری از موارد و اقدام‌ها در بدنه مجتمع گاز پارس جنوبی قابل تحقق و اجرا شدن است و دیگر موارد نیز در سطح شرکت ملی گاز باید پیگیری و محقق شود.

اسحاق فرشیدی، مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی نیز با ارائه گزارشی، با اشاره به آمار حضور بیشترین نیروی کاری با تجارب ارزشمند در سطح پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی، گفت: این مجموعه اکنون از جوان‌ترین مجتمع‌های گازی کشور میان کارکنان و مدیران است.

وی با اشاره به درخواست گسترده کارکنان برای اسکان در شهرک جم تصریح کرد: باید با تلاش و در سایه همدلی، موارد و مشکلات در اینزمینه برطرف شود تا کارکنان با انگیزه بیشتری در مسیر تولید پایدار گاز گام بردارند.

کد خبر 313268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =